شناسهٔ خبر: 55550316 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نقش خبرنگاران در فرهنگ سازی اهدا خون در جامعه/توجه به پویش نذر خون

شاهرود_رئیس پایگاه انتقال خون شاهرود با تاکید بر اینکه خبرنگاران در فرهنگ سازی در اهدا خون نقش مهمی دارند، گفت: منظورم مردم در پویش نذر خون با شعار ایثار حسینی اهدای خون آگاهانه هستیم.

صاحب‌خبر -

نقش خبرنگاران در فرهنگ سازی اهدا خون در جامعه/توجه به پویش نذر خونبه گزارش خبرنگار بسیج، بمناسبت روز خبرنگار و مصادف شدن این روز با روز عاشورای حسینی جمعی از خبرنگاران شاهرودی با حضور در پایگاه انتقال خون شاهرودبه پویش نذر خون با شعار ایثار حسینی اهدای خون آگاهانه پیوستند.
دکتر مسعود عامری رئیس پایگاه انتقال خون شاهرود در حاشیه این برنامه، ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان (ع) وتبریک روز خبرنگار، از خدمات ارزشمند خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان شاهرودبه ویژه درایام شیوع ویروس کرونا تقدیر کرد.
او با اشاره به تعامل و همکاری صمیمانه خبرنگاران با این پایگاه عنوان کرد: در مواقعی که نیاز به خون وفراورده‌های خونی بیش از پیش احساس می‌شود این خبرنگاران و اصحاب رسانه هستند که با همت والای خود و بدون چشمداشتی با اطلاع رسانی به موقع و جلب مشارکت همشهریان عزیز نقش مهمی در نهادینه کردن و توسعه فرهنگ اهدای خون ایجاد می‌کنند.
عامری افزود: متاسفانه با شیوع دوباره ویروس کرونا، شاهد روندکاهشی اهدای خون هستیم و از همشهریان عزیز تقاضا داریم در این ایام، اهدای خون و نجات جان بیماران را بیشتر از گذشته در اولویت قرار دهند.
او بیان کرد: استان سمنان رتبه اول شاخص اهدای خون به ازای هر هزار نفر جمعیت در کشور را دارد، این شاخص در کشور ۲۷ در هزار و در استان سمنان ۴۳ در هزار و بالاتر از شاخص کشوری می‌باشد که این شاخص کشوری جزء با مشارکت همشهریان و هم استانی‌های عزیز میّسر نمی‌باشد.

نظر شما