شناسهٔ خبر: 55549615 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

بررسی وضعیت میادین میوه و تره‌بار براساس پیام‌های شهروندی/ بیشترین درخواست مردم از میادین میوه و تره‌بار چیست؟

تسنیم

جانشین معاون خدمات شهری و محیط زیست سازمان بازرسی شهرداری تهران از بررسی وضعیت عملکردی ۲۹۴ میدان و بازار میوه و تره‌بار بر اساس پیام‌های شهروندان در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷) خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شفاف، صفی‌خانی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نظارتی و بازرسی، موضوع "بررسی عملکرد سازمان مدیریت میادین میوه وتره‌بار براساس وضعیت رسیدگی به پیام‌های شهروندی در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی" در 3 ماهه نخست امسال در دستور کار قرار گرفت که منجر به بررسی، تحلیل و ارزیابی عملکرد میادین 22گانه و بازارهای تابعه آن شد.

وی افزود: در طرح مذکور میزان پیام‌های ثبت شده به تفکیک هر میدان در مقایسه با میزان نوبت خرید مشتریان مورد بررسی قرار گرفته و بر همین اساس میادین میوه و تره‌باری که نسبت به نوبت خرید مشتری از آمار گلایه‌مندی کمتری برخوردار بوده در فرآیند خدمات‌رسانی بهتر و بالعکس مراکزی که میزان گلایه‌مندی آنها بیشتر از نوبت خرید است مبین رضایتمندی کم شهروندان در خدمات‌رسانی به آنها بوده است.

جانشین معاون خدمات شهری و محیط زیست سازمان بازرسی به فراوانی درخواست شهروندان و موضوعاتی که بالاترین انتظارات در پیام‌ها را به خود اختصاص داده است اشاره کرد و گفت: موضوع کیفیت محصولات میوه و تره با ثبت 207 مورد، عملکرد کارگران تحت پوشش بهره‌برداران میادین و بازارها با 199 پیام و رعایت قیمت مصوب در میادین با 108 پیام در صدر درخواست‌های شهروندان از میادین و بازارهای میوه و تره‌بار بوده است.

صفی‌خانی اعلام کرد: در بررسی‌های به عمل آمده و بر اساس مقایسه گزارش‌ سه ماهه نخست امسال با 11 ماه سال 1400 درخواست‌های شهروندان در موضوعات کیفیت محصولات و عملکرد کارگران میادین میوه و تره‌بار رشد داشته که در تلاش هستیم سطح خدمات در این بخش را ارتقا بخشیم.

جانشین معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری هدف از اجرای این طرح را بهبود حداکثری فعالیت‌ها و حسن انجام امور در نحوه خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان دانست و با اشاره به حجم گسترده خدمات ارائه شده در میادین و بازارهای تابعه میوه و تره بار شهرداری تهران و مقایسه آن با تعداد پیام‌های ثبت شده اظهار کرد: اگرچه این موضوع نشان‌دهنده رضایتمندی بالای مردم از عملکرد خادمان آنها در شهرداری تهران است، ولی رسیدگی به موضوعات، رفع گلایه‌مندی‌ها و جلب رضایت حداکثری شهروندان مورد تاکید است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما