شناسهٔ خبر: 55548236 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون استاندار پیگیر رفع مشکل برق‌رسانی به آزاد راه قم - گرمسار

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: ظرف مدت زمان دو هفته آینده باید با برگزاری جلسه‌ای موضوع برق‌رسانی به آزادراه قم_گرمسار و و آنتن دهی در این آزاد راه برطرف شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ابراهیم معتمدی ظهر امروز در جلسه کمیسیون مدیریت ایمنی حمل و نقل راه‌های استان که با موضوع بررسی وضعیت ایمنی آزادراه قم-گرمسار در سالن جلسات بقیه الله(عج) دفتر امور فنی استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه وضعیت و برنامه برای تمام راه‌های درون و بیرون استان قم مشخص است، اظهار کرد: مجموعه مدیریت استان هماهنگی و پیگیری‌های لازم در راستای ایجاد تعامل میان دستگاه‌های مختلف را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه ظرف مدت زمان دو هفته آینده باید با برگزاری جلسه‌ای موضوع برق آزادراه قم_گرمسار برطرف شود، عنوان کرد: تا زمانی که برق به این منطقه نرسد موضع آنتن‌دهی مخابرات و دوربین‌ها نیز برطرف نخواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به اینکه مشکل برق این منطقه باید به صورت موقت با دیزل رفع شود، مطرح کرد: در ماه‌های آینده باید جلسه مجددی برگزار شود و قرارگاه خاتم اقدامات انجام شده خود را ارائه دهد.

وی با بیان اینکه احداث مجتمع‌های رفاهی در مسیر رفت و برگشت بسیار موثر است، خاطرنشان کرد: این مجتمع‌ها به محل استراحت رانندگان نیز تبدیل خواهند شد و درنتیجه شاهد کاهش آمار تصادفات بر اثر خواب آلودگی خواهیم بود.

معتمدی با اشاره به اینکه منابع قرارگاه نیز محدود است، تصریح کرد: با برگزاری جلسات متعدد باید با همکاری یکدیگر مشکلات آزادراه قم-گرمسار را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه با برگزاری جلسه‌ای باید مشکل پرداخت دو مرحله‌ای عوارض نیز برطرف شود، یادآور شد: برخی خودروها که از مسیر کاشان وارد آزادراه قم-گرمسار می‌شوند دو مرحله عوارض مسیر را پرداخت می‌کنند که موجب نارضایتی شده است و باید هرچه سریع‌تر این موضوع رفع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به اینکه هرچه ارتباطات و برگزاری جلسات افزایش یابد می‌توان با تعامل بیش‌تر مشکلات را برطرف کرد، ابراز کرد: ظرفیت‌های مناسبی در استان وجود دارد که اگر تعامل لازم در راستای استفاده از آن‌ها شکل بگیرد، رضایت مردم را درپی خواهد داشت.

انتهای پیام/78031

نظر شما