شناسهٔ خبر: 55547508 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

گوشی گیمینگ لنوو Legion Y70 چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی گیمینگ لنوو Legion Y70 با طراحی ساده و حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم معرفی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مطالب منتشر شده نشان می‌دهد که گوشی گیمینگ لنوو Legion Y70 از صفحه‌نمایش ۶.۵۸ اینچی AMOLED با وضوح تصویر Full HD پلاس و احتمالاً نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز استفاده خواهد کرد. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی نیز در بریدگی پانچ‌هول بالای نمایشگر قرار دارد.

گوشی لنوو Legion Y70 به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1، حداکثر ۱۶ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع UFS 3.1 مجهز خواهد شد. انرژی مورد نیاز این گوشی گیمینگ از طریق یک باتری ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۸ وات نیز پشتیبانی می‌کند. یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی گوشی جدید گیمینگ لنوو تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های لنوو Legion Y70 می‌توان به حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و سیستم‌عامل اندروید ۱۲ با پوسته سفارشی ZUI اشاره کرد. هنوز قیمت نهایی این دستگاه مشخص نشده است، اما شرکت لنوو تأیید کرده است که Legion Y70 در سه رنگ خاکستری، سفید و قرمز عرضه خواهد شد.

نظر شما