شناسهٔ خبر: 55546121 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

کشف ۱۲۰۰ چمدان قاچاق در تهران

ماموران با حضور در محل این انبار نسبت به کشف ۱۲۰۰عدد چمدان خارجی قاچاق اقدام کردند. همچنین با هماهنگی قضایی محل مذکور نیز پلمب و یک نفر نیز دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۱۲۰۰عدد انواع چمدان خارجی قاچاق خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ هدایت بهرامی دراین‌باره گفت:‌ ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی از تبدیل یک انبار در محدوده بلوار میرداماد به محل دپوی کالای قاچاق با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی ادامه داد:‌ در همین راستا نیز تحقیقات ماموران آغاز شده و در جریان بررسی آنان مشخص شد که کالاها با اسناد گمرکی ارائه شده همخوانی نداشته ودر سامانه جامع تجارت نیز ثبت نشده است. از این رو فاقد اسناد و مدارک مثبته گمرکی بوده و به عنوان کالای قاچاق تشخیص داده شد.

بهرامی با بیان اینکه عملیات مذکور در محل این انبار با اخذ مجوز از مقام قضایی انجام شد، گفت:‌ ماموران با حضور در محل این انبار نسبت به کشف ۱۲۰۰عدد چمدان خارجی قاچاق اقدام کردند. همچنین با هماهنگی قضایی محل مذکور نیز پلمب و یک نفر نیز دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با بیان اینکه در این خصوص پرونده‌ای هم تشکیل و به همراه متهم به دادسرا ارجاع شد، گفت:‌کارشناسان ارزش ریالی اموال قاچاق کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

برچسب‌ها:

نظر شما