شناسهٔ خبر: 55545877 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

هنرجو:

فدراسیون و شهرداری در همگانی کردن ورزش مکمل یکدیگرند

موج نیوز

مجید هنرجو با حضور در سازمان ورزش شهرداری تهران با حسین اوجاقی مدیر عامل و دیگر مسئولان این سازمان نشستی را برگزار کرد.

صاحب‌خبر -

 گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، مجید هنرجو با حضور در سازمان ورزش شهرداری تهران با حسین اوجاقی  مدیر عامل و دیگر مسئولان این سازمان نشستی را برگزار کرد.

 در این جلسه هنرجو رییس فدراسیون اسکیت، فدراسیون و شهرداری را در همگانی کردن ورزش  مکمل یکدیگر دانست و افزود:شهرداری پتانسیل بالایی در همگانی کردن ورزش اسکیت دارد و ما امیدواریم بتوانیم با استفاده از این ظرفیت در شهر تهران ورزش اسکیت را گسترش دهیم.

هنرجو ادامه داد:فدراسیون اسکیت با استفاده از ظرفیت های سازمان ورزش،شهرداری تهران می تواند در بحث همگانی و خانوداگی کردن این رشته تحولی،عظیم ایجاد کندو رشته اسکیت را به جایگاه اصلی در بین خانواده ها برساند .

وی برگزاری جشنواره ها،آموزش،پایه در پارک ها،برگزاری فعالیت های ورزشی ،مسابقات و ... را  از ارکان گسترش ورزش همگانی دانست و افزود:از سال ۹۲ تا کنون بیش از ۵ میلیون کفش اسکیت وارد کشور و فروخته شده که این موضوع نشان از استقبال از رشته اسکیت در بین خانواده هاست.

هنرجو با بیان اینکه ۵۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در کشور داریم ک از این بین ۴ هزار ورزشکار در تهران هستند گفت:در رشته برد زمین کمی در اختیار داریم و از شهرداری درخواست داریم تا زمین پارک آب و آتش را جهت استفاده ورزشکاران تیم ملی فراهم کنند.

در ادامه حسین اجاقی اظهار داشت:رویکرد سازمان ورزش شهرداری تهران همگانی کردن ورزش هایی است که مطالبه شهروندان است اما کمتر دیده شده است.

وی ادامه داد:اسکیت وررش مفرحی است که در دل خانواده ها جا باز کرده و با توجه به این که  رویکرد سازمان همگانی کردن ورزش هاست  می توانم با استفاده از ظرفیت ها و برنامه ریزی درست به این هدف دست یافت.

وی رسالت اصلی سازمان ورزش شهرداری را ورزش شهروندی دانست و اظهار داشت: این نخستین تفاهم نامه ای است که در سال ۱۴۰۱ با فدراسیون ها امضا می شود .

وی با بیان اینکه بخش عمده ورزش،شهروندی ورزش همگانی است خاطر نشان کرد:اسکیت قابلیت این را دارد که در اولویت ورزش شهروندی قرار گیرد و سازمان ورزش،شهرداری با توجه به ۲۱۱ مجموعه ورزشی که در سطح شهر تهران در اختیار دارد پتانسیل خوبی برای گسترش رشته اسکیت دارد.

 در ادامه حاضران در جلسه راهکارهای همکاری مشترک میان دو نهاد را بیان کردند و پیشنهاداتی مطرح شد. 

در پایان این جلسه تفاهم‌نامه‌ای مشترک بین رئیس فدراسیون اسکیت و  رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران به امضا رسید.

گفتنی است علی رضا نصیری نایب رییس،مریم وفاخواه نایب رییس بانوان ،حمیدرضا بخارایی دبیر کل فدراسیون اسکیت،علی خسروی مشاور امور فدراسیون‌ها و هیئت‌های ورزشی،حیدر سلمانی معاون ورزش آقایان،محمد مشهدی یاری مدیر اداره تفریحات، مرجان میرزایی معاون ورزش،بانوان ،هادی مقدمی رییس درامد معاونت مالی و اقتصاد شهری سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در این جلسه حضور داشتند.

برچسب‌ها:

نظر شما