شناسهٔ خبر: 55543870 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

جدیدترین هدفون پرچم‌دار «سنهایزر» رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که سنهایزر از هدفون پرچم‌دار مومنتوم چهار با شارژدهی استثنایی ۶۰ ساعته رونمایی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، «سنهایزر» به‌تازگی جدیدترین نسل از هدفون‌های پرچم‌دار سری Momentum را که از فناوری حذف نویز بهره‌مند هستند، رونمایی کرد. این شرکت از سال ۲۰۱۹ تاکنون مدل جدید این هدفون‌ها را معرفی نکرده بود. هدفون جدید Sennheiser Momentum 4 Wireless که با قیمت ۳۴۹.۹۵ دلار عرضه می‌شود؛ از لحاظ طراحی ظاهری تفاوت‌های قابل‌توجهی با نسل قبل دارد.

سنهایزر در ادعایی جالب اعلام کرده است که Momentum 4 با یک بار شارژ تا حداکثر ۶۰ ساعت به صورت مداوم موسیقی پخش می‌کند، شارژدهی ۶۰ ساعته به هنگام روشن بودن ANC ارائه می‌شود. رقبای اصلی Momentum 4 یعنی WH-1000XM5، QuietComfort 45 بوز و ایرپاد مکس اپل بین ۲۰ تا ۳۰ ساعت موسیقی پخش می‌کنند. سنهایزر اعلام کرده است که فقط با ۱۰ دقیقه شارژ کردن مومنتوم چهار می‌توانید تا شش ساعت با این هدفون موسیقی گوش کنید.

هدفون Momentum 4 مانند مدل قبلی از قابلیت‌هایی مانند اتصال هم‌زمان به چند دستگاه و درگاه USB-C پشتیبانی می‌کند و امکان تعویض ایرپدهای آن وجود دارد. سنهایزر قبلاً در ایرپد هدفون‌های خود از چرم اصل استفاده می‌کرد، اما Momentum 4 به ایرپد ساخته شده از چرم مصنوعی مجهز شده است.

هدفون جدید سنهایزر هم اکنون برای پیش‌خرید در دسترس است و عرضه آن از ۲۳ آگوست ۲۰۲۲ آغاز می‌شود این محصول در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه می‌شود.

نظر شما