شناسهٔ خبر: 55541154 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

امروز آسمان ۱۲ استان بارانی می‌شود | پیش‌بینی وضعیت جوی تهران در ۲ روز آینده

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور وقوع رگبار باران و گاهی رعد و برق در غالب استان‌های کشور پیش‌بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری‌آنلاین، براساس اعلام سازمان هواشناسی کشور روز چهارشنبه (۱۹ مرداد) در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، فارس، مرکزی، شرق همدان ،غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شرق لرستان، غرب هرمزگان و ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های تهران، البرز و سمنان در ساعات بعدازظهر رشد ابر، وقوع رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

این شرایط روز پنجشنبه (۲۰ مرداد) در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و جنوبی انتظار می‌رود. روزهای جمعه تا یکشنبه (۲۱ تا ۲۳ مرداد) در اغلب نقاط کشور جوی نسبتا پایدار حاکم است.

طی ۵ روز آینده در بخش‌هایی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق و مرکز و روزهای پنجشنبه تا شنبه (۲۰ تا ۲۲ مرداد) در بخش‌هایی از جنوب کشور وزش باد شدید و در نواحی مستعد به‌ویژه منطقه زابل گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

طی ۳ روز آینده شکل‌گیری توده گردوخاک در کشور عراق و انتقال آن به نواحی غرب و جنوب غرب کشور دور از انتظار نیست.

طی ۵ روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

آسمان تهران فردا (۲۰ مرداد) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۲۱ مرداد) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای  ۲۵ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا ( ۱۹ و ۲۰ مرداد) اهواز با دمای ۵۰ و ۴۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با دمای ۱۲ و ۱۳ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

نظر شما