شناسهٔ خبر: 55541013 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

رگبار و وزش باد شدید در بیشتر استان‌ها

صاحب‌خبر -

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش میزان، فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز برای استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، فارس، مرکزی، شرق همدان، غرب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، شرق لرستان، غرب هرمزگان، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، ارتفاعات تهران، البرز و سمنان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید و موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی ضمن اشاره به اینکه فردا پنجشنبه این شرایط جوی را در ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی انتظار داریم، ادامه داد: از روز جمعه تا یکشنبه هفته آینده در بیشتر مناطق کشور شاهد جوی نسبتا پایدار هستیم.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: تا چند روز آینده در بخش‌هایی از شمال شرق، شرق و مرکز و طی روزهای پنجشنبه تا شنبه در بخش‌های از کشور وزش بادهای شدید و در نواحی مستعد به ویژه منطقه زابل خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.

گودرزی با بیان اینکه طی چند روز آینده با شکل‌گیری توده گرد و خاک در کشور عراق با انتقال آن به بخش‌های غربی کشور مواجه هستیم، در رابطه با آخرین وضعیت آب‌وهوایی چند روز آینده تهران افزود: آسمان تهران امروز صاف است و گاهی برای آن وزش باد پیش‌بینی می‌شود و انتظار بارش پراکنده در ارتفاعات استان را داریم و بیشینه دمای پایتخت امروز به ۳۵ درجه بالای صفر می‌رسد.

برچسب‌ها:

نظر شما