شناسهٔ خبر: 55538746 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واکنش واعظ آشتیانی به رد صلاحیتش در انتخابات فدراسیون فوتبال

نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به رد صلاحیتش واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

کمیته بدوی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال بعد از بررسی سوابق و شکایت برخی از نامزدها در نهایت لیست نهایی را برای شرکت در انتخابات در روز ۸ شهریور ماه اعلام کرد.

امیر رضا واعظ آشتیانی یکی از نامزدهای فدراسیون فوتبال به خاطر نقص مدارک صلاحیتش از سوی کمیته بدوی تایید نشد و او در توییتی به این موضوع واکنش نشان داد. 

واکنش واعظ آشتیانی به رد صلاحیتش در انتخابات فدراسیون فوتبال

امیررضا واعظ آشتیانی، نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره اعلام اسامی نهایی نامزد های انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: عملکرد کمیته بدوی مورد تایید است. البته اکثر کمیته های فدراسیون فوتبال تعارض منافع دارند. امیدوارم تصمیمات به درستی گرفته شده باشد و انتخابات به خوبی برگزار شود و شرایط فوتبال درست شود.

او درباره اینکه قصد شکایت از نحوه احراز صلاحیت نامزدها دارد، اظهار کرد: نه، اصلا و ابدا به فیفا شکایت نمی کنم چون این مسائل داخلی است و باید در داخل کشور حل شود.

واعظ آشتیانی درباره اینکه چه کسی شانس زیادی برای ریاست فدراسیون فوتبال دارد، گفت: من از این به بعد درباره انتخابات و تغییرات فدراسیون فوتبال صحبتی نخواهم کرد و درباره اینکه چه کسی انتخاب می شود حرفی نمی زنم.

او درباره تایید صلاحیت مهدی تاج گفت: درباره این موضوع در روزهای آینده به صورت مفصل صحبت می کنم.

نظر شما