شناسهٔ خبر: 55538424 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۲۷ بیمار مبتلا به کرونا در آذربایجان‌غربی بستری هستند

ارومیه - ایرنا - رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در این استان به ۱۲۷ نفر رسیده که امیدواریم این روند افزایشی بستری ها در موج هفتم با رعایت پروتکل‌ها متوقف شود.

صاحب‌خبر -

علی افشانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۹ نفر دیگر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شدند ولی تعداد بیماران مبتلا یا مشکوک به بیماری کووید ۱۹ بستری در مراکز درمانی طی این مدت نزدیک به ۲۰ نفر بود.

وی ادامه داد: از کل ۱۲۷ بیمار بستری در مراکز درمانی آذربایجان غربی به علت کرونا، ۹۸ نفر در بخش آی سی یو بوده و ۳۰ نفر هم از طریق ونتیلاتور تنفس می‌کنند.

وی اضافه کرد: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته، پنج فوتی ناشی از ابتلای قطعی به کرونا در شهرستان های مختلف آذربایجان غربی گزارش شده است.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی گفت: با احتساب فوتی ۲۴ ساعت گذشته کل فوتی های ناشی از ابتلا به بیماری کووید - ۱۹ در استان، به هفت هزار و ۶۲۴ نفر رسید.

به گزارش ایرنا، تاکنون حدود ۳۶۳ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و ۲.۱ درصد از این تعداد، جان خود را از دست داده‌اند.

بیش از ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار دُز واکسن در آذربایجان غربی تزریق شده است.

نظر شما