شناسهٔ خبر: 55536409 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه مطرح کرد؛

آمادگی سپاه کرمانشاه برای خدمت رسانی به زائران اربعین

کرمانشاه- فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آمادگی سپاه کرمانشاه برای خدمت رسانی به زائران اربعین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار بهمن ریحانی ظهر سه‌شنبه در نشست ستاد استانی اربعین که در محل فرمانداری قصرشیرین برگزار شد، اظهار کرد: برای ایجاد هماهنگی بهتر بین ایران و عراق پیشنهاد می‌شود از استانداری کرمانشاه و منظریه نمایندگانی در مرز حضور داشته باشند.

وی با اشاره به مشکلات کم آبی در عراق، افزود: منابع آبی در شهر منظریه عراق کم است و باید برای آن چاره اندیشی شود در غیر این صورت برای زائران ایجاد مشکل خواهد کرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود مرز به صورت شبانه روزی فعالیت نکند زیرا توانایی پذیرش زائران در عراق به صورت شبانه و جابه‌جایی آنها وجود ندارد.

ریحانی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های مرزی در عراق نیازمند تقویت است، بیان کرد: زیرساخت‌هایی مانند سرویس بهداشتی و هماهنگی با شرکت‌های مسافربری برای جابه‌جایی زائران در عراق نیاز است زیرا اتوبوس‌های عراقی به صورت مسیری فعالیت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران استان کرمانشاه با تمام امکانات از جمله در اختیار گذاشتن محل اسکان راهیان نور و تأمین امنیت همانند گذشته با قوت در خدمت رسانی به زائراین انجام وظیفه خواهد کرد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: در مرز خسروی امکانات فراهم است و کمبودها نیز بر طرف خواهد شد اما باید تأمین امکانات در آن سوی مرز ایران صورت گیرد و باید آب شرب و مواد غذایی برای زائران در مرز همواره فراهم شود و نیازمند آن هستیم که چندین موکب با امکانات مناسب داشته باشیم.

نظر شما