شناسهٔ خبر: 55536236 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در گفت‌وگو با برنا مطرح شد

شکوری: تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی باید آرامش و ثبات داشته باشد/ پرسپولیس یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی است

دبیرکل اسبق فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی قطر نیاز به آرامش دارد.

صاحب‌خبر -

ابراهیم شکوری، پیشکسوت فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره حضورش در کلاس‌های مربیگری A اظهار داشت: 5-6 سال پیش موفق به گرفتن مدرک مربیگری درجه B آسیا شدم و برگزاری کلاس A همزمان با حضورم در دبیرکلی فدراسیون بود. در آن زمان می توانستم آن مدرک را بگیرم اما بر این باور بودم که کار درستی انجام نیست چرا که خودم مسئول بودم و خودم باید حکم خودم را امضا می کردم و به همین دلیل تصمیم گرفتم زمان دیگری را برای حضور در این کلاس ها انتخاب کنم.

وی در مورد این که قصد دارد پس از مدیریت ورزشی در عرصه مربیگری به فعالیت خود ادامه دهد یا خیر نیز تاکید کرد: به نظر من در ورزش و فوتبال مدیریت و مربیگری رابطه تنگاتنگی با هم دارند. حضور در این کلاس ها کمک می کند در هر دو زمینه فعالیت مثمرثمری را داشته باشم.

معاون سابق باشگاه پرسپولیس با اشاره به شرایط این روزهای قرمزپوشان افزود: دورادور شرایط پرسپولیس را دنبال و پیگیر اتفاقات باشگاه هستم. پرسپولیس در نقل انتقالات شروع خوبی داشت و توانست مهره های خوب و شناخته شده ای را به خدمت بگیرد اما بنا به دلایلی جذب بقیه نفرات مورد نظر کادر فنی و مدیریت متوقف شد. به هرحال هواداران همیشه دوست دارند پرسپولیس در بالاترین سطح باشد و تیم بتواند بهترین ها را رقم بزند و نگرانی برخی هواداران و پیشکسوتان به همین دلیل است.

شکوری درباره عملکرد مدیریت پرسپولیس گفت: پرسپولیس باشگاهی هوادار محور است و همواره هواداران در بطن اتفاقات باشگاه هستند. شخصیت شکل گرفته در این باشگاه به گونه ای است که هوادار از پرسپولیس فقط قهرمانی می خواهد. با این تفاسیر درباره عملکرد مدیریت باشگاه هم باید بگویم هواداران بهترین قاضی هستند و بهتر است آنها در این مورد نظر بدهند.

مدافع چپ سابق پرسپولیس در خصوص برخی صحبت‌ها در مورد خلا تیم در پست مدافع چپ در فصل جاری گفت: به هر حال کادر فنی می تواند بهترین تصمیم را بگیرد. پرسپولیس در این پست وحید امیری را در اختیار دارد که پس از رفع مشکل مصدومیتش می تواند مهره خوبی برای تیم باشد، این در حالی است که احمدی هم بازیکن جوان اما خوش آتیه ای است که بدون شک با بررسی و با مطالعه جذب شده و می تواند در پرسپولیس مهره موثری باشد. تیمی که در چند جام حضور دارد نیاز دارد که در هر پست حداقل چند بازیکن خوب داشته باشد البته باید بگویم ما داخل تیم حضور نداریم و نمی‌دانیم شرایط به شکل است. در هرصورت فکر می‌کنم نفرات حال حاضر  می‌توانند عملکرد خوبی را برای پرسپولیس در فصل پیش رو داشته باشند.

شکوری در مورد آینده پرسپولیس خاطرنشان کرد: امسال لیگ سختی در انتظار تمام تیم ها است. در حال حاضر می بینیم که چند تیم با خرید بازیکنان و جذب مربیان جدید به بهترین شکل تجهیز شده اند و این موضوع نشان می دهد که تیم ها با برنامه وارد مسابقات می شوند و رقابت شدیدی بین تیم ها وجود دارد. به نظرم پرسپولیس از نظر فنی شرایط خوبی دارد و با حضور مربیان و بازیکنان خوب می تواند یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی باشد.

دبیرکل سابق فدراسیون در مورد اتفاقات اخیر در تیم ملی و فدراسیون فوتبال گفت: تیم ملی باید آرامش داشته باشد تا بتواند برای موفقیت در جام جهانی مهیا شود. امیدوارم فدراسیون با برگزاری انتخابات به ثبات لازم دست پیدا کند. با ثبات در فدراسیون مشکلات زیادی حل می شود و آرامش به فوتبال ما بازگردد. 

خبرنگار: سمیه قدیری

انتهای پیام//

نظر شما