شناسهٔ خبر: 55535954 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بنزما: با رفتن رونالدو گل‌های بیشتری زدم

کریم بنزما، کاپیتان رئال مادرید، تایید کرد که با جدایی کریس رونالدو، فرصت بیشتری برای گلزنی پیدا کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بنزما در فصل گذشته نمایش های درخشانی در ترکیب رئال مادرید ارائه و کمک کرد تا این تیم فاتح لالیگا و چمپیونزلیگ شود.
آنها فردا شب در سوپرکاپ اروپا به مصاف آینتراخت فرانکفورت خواهند رفت و بنزما در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

فتح چمپیونزلیگ
مسیر ما همانطور که همه می دانیم، بسیار سخت بود و خیلی خوب برای ما. هر دیدار یک مبارزه بود. این رویایی است که می توانیم فردا با پیروزی آن را تبدیل به واقعیت کنیم. این بازی مهمی است. ما آماده هستیم و همه تلاش مان را خواهیم کرد تا برنده شویم. 

بردن توپ طلا
من نمی توانم بگویم که در دنیا بهترین هست یا نه. اما تمام تلاشم را می کنم که هر سال در بالاترین سطح باشم، به خاطر انتظاری که در این باشگاه از شما دارند. آدم های دیگری هستند که می توانند بگویند که من در دنیا بهترین هستم. من تمرکزم را روی کمک به تیم می گذارم. 

افزایش سن
هیچ محدودیتی از نظر سنی وجود ندارد. ما خیلی کار می کنیم، داخل زمین و بیرون زمین. پس این توانایی را داریم که در بالاترین سطح کار کنیم. ما تیم خوبی داریم و می خواهیم برای همه جام ها بجنگیم.

رسیدن به رکورد مارسلو
به رکورد مارسلو فکر نمی کنم اما هر سال می خواهم با تیم جام های مختلف را ببرم. امیدوارم بتوانم چیزهای بیشتری ببرم. 

بهتر شدن آمار گلزنی بعد از جدایی رونالدو
بعد از رفتن رونالدو، من گل های زیادی زدم. با حضور او، من پاس گل های بیشتری می دادم. او خیلی به من کمک کرد. می دانستم می توانم کارهای بیشتری انجام بدهم و وقتی او رفت، می دانستم که زمان این رسیده که سبک بازی و جاه طلبی ام را تغییر بدهم و این کار را کردم.

خرید مهاجم جدید
نمی دانم به مهاجم جدیدی نیاز داریم یا نه. ما مربی داریم، رئیس داریم و من اینجا نیستم که به چنین سوال‌هایی جواب بدهم. این مربوط به مدیریت است.

کاپیتانی رئال
من وقتی به این باشگاه آمدم که 21 ساله بودم و در ذهنم به بردن جام ها فکر می کردم، به فتح چمپیونزلیگ. کاپیتان رئال بودن من را خوشحال می کند. این یک افتخار است. اما برای من چیزی تغییر نکرده است. من سال قبل از آن هم کاپیتان بودم. من همیشه به فکر کمک به هم‌تیمی‌هایم هستم.
 

نظر شما