شناسهٔ خبر: 55535322 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

خوزستان/ مراجعه 21 نفر به بیمارستان بخاطر گرما

پوشیدن لباس‌های سبک با رنگ روشن، استفاده از کلاه‌های پهن، مصرف مقادیر مناسب مایعات (روزانه نوشیدن ۸ لیوان آب در تابستان)، استفاده از غذاهای کم چرب، میوه‌ها و سبزیجات فیبردار و قرار نگرفتن در معرض تابش مستقیم آفتاب راه‌هایی هستند که می‌توانند در جلوگیری از گرمازدگی مفید واقع شوند.

صاحب‌خبر -
 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: بر اثر گرمای شدید هوا طی شبانه روز گذشته ۲۱ نفر از شهروندان خوزستانی بخاطر گرمازدگی به بیمارستان‌های سراسر استان مراجعه کردند.
 
به گزارش ایسنا؛ حبیب حی‌بر امروز (۱۸ مردادماه) با اعلام این خبر گفت: با مراجعه به موقع افراد گرمازده و اقدامات فوری کادر درمانی در اورژانس‌های بیمارستان‌ها، کل مراجعه‌کنندگان به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند و هیچگونه بستری در بخش‌ها صورت نگرفت.
 
 وی به راه‌های پیشگیری از گرمازدگی اشاره کرد و افزود: پوشیدن لباس‌های سبک با رنگ روشن، استفاده از کلاه‌های پهن، مصرف مقادیر مناسب مایعات (روزانه نوشیدن ۸ لیوان آب در تابستان)، استفاده از غذاهای کم چرب، میوه‌ها و سبزیجات فیبردار و قرار نگرفتن در معرض تابش مستقیم آفتاب راه‌هایی هستند که می‌توانند در جلوگیری از گرمازدگی مفید واقع شوند.

برچسب‌ها:

نظر شما