شناسهٔ خبر: 55533532 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جیمی کاراگر:

نگران مصدومیت تیاگو نباشید و لیورپول را دستپاچه نکنید

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، به هواداران این تیم توصیه کرد بعد از مصدومیت تیاگو آلکانتارا با اصرار به خرید هر چه سریعتر یک هافبک، باشگاه را مجبور به خرید عجولانه نکنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی لیورپول، در اولین بازی فصل، هواداران را نگران وضعیت خط میانی تیم‌شان کرده است. آنها خواهان جذب هر چه سریعتر یک هافبک بوده و از اینکه لیورپول امسال تابستان هیچ بازیکنی برای خط میانی نخرید ناراحت و نگران هستند.

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول در پیامی خطاب به هواداران باشگاه توضیح داد که چرا مرسی‌ساید در طول تابستان خریدی در خط میانی نداشت. او معتقد است لیورپول باشگاهی نیست که بی‌گدار به آب زده و هر بازیکنی را خریداری کند و هواداران باید صبر داشته باشند و مدیران را دستپاچه نکنند. ستاره سابق لیورپول معتقد است یورگن کلوپ باید به دور از فشارهای رسانه‌ای بتواند برنامه‌های خود را پیش ببرد.

او در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورتز گفت:" خیلی‌ می‌گویند خط میانی لیورپول نیاز به تقویت دارد و باید کیفیت بیشتری داشته باشد. ولی لیورپول باشگاهی نیست که دستپاچه شود و الان هم این کار را نخواهد کرد. اگر بازیکنی که می‌خواهند در دسترس نباشد نیازی به نگرانی نیست. هواداران باید این را درک کنند.

ببینید باشگاه برای خرید ویرژیل فن‌دایک چقدر صبر کرد. صبری که در نهایت ثابت شد درست بود. من مطمئنم باشگاه برای خرید یک هافبک درجه‌یک همان روش را دنبال می‌کند".

نظر شما