شناسهٔ خبر: 55532495 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرماندار اسدآباد:

کنار گذر اسدآباد اربعین امسال زیر بار ترافیک می‌رود حسین علی شرکائی با اشاره به اینکه در اربعین امسال حداقل ۵ تا ۶ میلیون زائر از ایران به عتبات عالیات سفر خواهند داشت و ۶۰ تا ۷۰ درصد مسیر این زائران از اسدآباد می گذرد به همین منظور این طرح در اربعین امسال زیر بارترافیک خواهد رفت.

فرماندار اسدآباد گفت: با برنامه ریزی انجام شده طرح کنار گذر اسدآباد تا اربعین امسال به بهره برداری می رسد و زیر بار ترافیک می رود.

صاحب‌خبر -

حسین علی شرکائی با اشاره به اینکه در اربعین امسال حداقل ۵ تا ۶ میلیون زائر از ایران به عتبات عالیات سفر خواهند داشت و ۶۰ تا ۷۰ درصد مسیر این زائران از اسدآباد می گذرد به همین منظور این طرح در اربعین امسال زیر بارترافیک خواهد رفت.

او افزود : احتمال افتتاح و بهره برداری این طرح در هفته دولت وجود خواهد داشت.

فرماندار اسدآباد در ادامه از پیش بینی راه اندازی کشتارگاه صنعتی طیور این شهرستان در پاییز امسال خبر داد و تصریح کرد :  طرح راکد ۱۴ ساله کشتارگاه صنعتی طیور اسدآباد برای راه‌اندازی و احیاء با پیگیری‌های صورت گرفته شهرستان و سازمان جهادکشاورزی استان به اتحادیه مرغداران گوشتی استان واگذار شده است تا با مشارکت اتحادیه شرکت‌های تعاونی استان و صندوق توسعه کشاورزی استان نسبت به تکمیل و راه اندازی آن اقدام کنند.

به گفته شرکائی این کشتارگاه صنعتی طیور با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر و با سرمایه‌گذاری ۴۰ میلیارد تومان با پیگیری‌های انجام شده براساس پیش بینی‌ها تا پاییز امسال وارد چرخه تولید و فعالیت خواهد شد.

او همچنین در رابطه با ساخت بیمارستان جدید امیرالمؤمنین اسدآباد یادآور شد: این طرح دارای ۸ میلیارد تومان اعتبار ملی است و پیگیر آن هستیم تا عملیات اجرایی طرح فوق هر چه زودتر شروع شود.

فرماندار اسدآباد همچنین با اشاره به ساخت پردیس سینمایی اسدآباد هم بیان کرد: این طرح یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل وزارت ارشاد دارای اعتبار است و شهرداری برای اختصاص مابقی اعتبار آن دارای مشکلات اعتباری است و قادر به هزینه ۴۰ میلیارد تومان برای این طرح نخواهد بود که به همین منظور برای رفع شدن مشکل، طی جلسه‌ای قرار بر آن است تا از ظرفیت بخش خصوصی نسبت به روند اجرای این طرح اقدام شود ضمن اینکه اختلاف ملکی بین فرمانداری و ارشاد اسلامی در رابطه با مکان طرح در حال برطرف شدن است.

نظر شما