شناسهٔ خبر: 55532329 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

۶ هفته دوری از میادین برای تیاگو

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: لیورپول باید چند هفته بدون تیاگو آلکانتارا به میدان برود چرا که این بازیکن دچار مصدومیت در ابتدای فصل شد.به گزارش ایسنا، لیورپول در اولین دیدار فصل جدید خود در لیگ برتر برابر فولام به تساوی ۲ بر ۲ رسید. در این دیدار تیاگو آلکانتارا برای تیمش به میدان رفت ولی در ادامه جای خود را به الیوت داد. بررسی تیم پزشکی دورتموند از میزان مصدومیت هافبک اسپانیایی نشان داد ;i تیاگو بیش از یک ماه از میادین دور خواهد بود. در واقع گزارش‌ها حاکی از دوری شش هفته‌ای بازیکن سابق بایرن مونیخ از ترکیب تیمش است.
 
نبی کیتا این هفته پس از بهبودی مصدومیت شدیدش به تمرین بازخواهد گشت اما مشکل همسترینگ تیاگو در زمان نامناسبی رخ داد و دردسر زیادی برای یورگن کلوپ خواهد داشت.تیاگو از زمان انتقالش به آنفیلد در سپتامبر ۲۰۲۰، با مصدومیت‌های متعدد دست و پنجه نرم کرد. در اولین فصل حضورش در آنفیلد، او در ۲۴ بازی در لیگ برتر حضور داشت، در حالی که فصل گذشته بازیکن سابق بارسلونا در ۳۹ بازی از ۶۳ بازی قرمزها در تمام رقابت‌ها بازی کرد.
تیاگو در فینال جام اتحادیه مصدوم شد و برای اطمینان از حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا به تزریق مسکن نیاز داشت. آلکانتارا محصول آکادمی بارسلوناست که توسط گواردیولا به بایرن مونیخ برده شد و در این تیم عملکرد بسیار خوبی داشت و در ادامه راهی لیورپول شد.

برچسب‌ها:

نظر شما