شناسهٔ خبر: 55528663 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازیکن تراکتورسازی به ملوان پیوست

رشت - ایرنا - عبدالله حسینی مدافع میانی فصل گذشته تیم تراکتورسازی تبریز با عقد قراردادی یک ساله، به ملوان پیوست.

صاحب‌خبر -

میثم شاهین مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندر انزلی روز سه‌شنبه با تایید این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: این بازیکن با هدف تقویت خط میانی ملوان، برای فصل آتی لیگ برتر جذب شده است.  

وی افزود: مسئولان باشگاه ملوان همچنان جهت تقویت تیم خود برای حضور قدرتمند در رقابتهای فصل جاری لیگ برتر، تلاش می‌کنند تا بازیکنان مدنظر کادرفنی را جذب کنند که در این راستا نیز تاکنون بجز عبدالله حسینی ، چند بازیکن دیگر به تیم ملوان پیوستند.

مدیر روابط عمومی باشگله ملوان ادامه داد: مهدی خلج از شهرداری همدان، محمود مطلق زاده هافبک فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و ایمان صادقی دروازبان فصل گذشته تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با ملوانان به توافق رسیدند تا در رقابتهای لیگ برتر حضور داشته باشند.

به گفته او، اکبر ایمانی از تراکتورسازی تبریز، محمد قادری از ماشین سازی تبریز، مسعود زائرکاظمین از تیم شهرخودرو و مجید عیدی نیز بازیکن فصل گذشته تیم نفت مسجد سلیمان با توافق با مسئولان باشگاه ملوان ، به این تیم پیوستند.

شاهین اضافه کرد: از سوی دیگر،  اکثر بازیکنان فصل گذشته تیم ملوان بندرانزلی قرارداد خود را بنا به پیشنهاد کادرفنی ، تمدید کردند تا با جذب این چند بازیکن جدید، تیم ملوان با قدرت در رقابتهای فصل جاری لیگ برتر حضور یابد.

وی در خصوص آخرین وضعیت میزبانی تیم ملوان در بازیهای خانگی نیز اشاره و اظهار کرد: ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی در حال بازسازی و تکمیل است تا نواقص این ورزشگاه برای میزبانی بازیهای خانگی ملوان برطرف شود و امیدواریم که در هفته دوم بتوانیم دیدار خود را با استقلال تهران در این ورزشگاه برگزار کنیم.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که فصل گذشته مقام قهرمانی رقابتهای لیگ دسته اول کشور را کسب و به لیگ برتر صعود کرد، در هفته اول  رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور باید روز جمعه هفته جاری ۲۱ مرداد ماه در تهران رو در روی تیم پیکان قرار گیرد.

نظر شما