شناسهٔ خبر: 55526697 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هواشناسی همدان از ماندگاری هوای گرم در استان خبر داد

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: گرمای هوا در بیشتر نقاط استان تداوم دارد و تا پایان هفته تغییر خاصی را در شرایط آب و هوایی استان شاهد نخواهیم بود.

صاحب‌خبر -

«محمدحسن باقری شکیب» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش موقت باد پیش بینی می شود.

وی اظهار داشت: بر همین اساس، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در چند روز آینده صاف پیش بینی می شود و همچنان شاهد ماندگاری هوای گرم تا پایان هفته در بیشتر مناطق استان خواهیم بود.

باقری شکیب تصریح کرد: احتمال بارش پراکنده و افزایش ابر در ساعات عصرگاهی روز چهارشنبه پیش بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: اسدآباد با ۴۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۳۷ و ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است و در ۲۴ ساعت آینده بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان ۳۷ و ۱۸ پیش بینی می شود.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

نظر شما