شناسهٔ خبر: 55526156 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس کل دادگستری استان:

تثبیت اراضی ملی قزوین با جدیت دنبال شود

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: ارتقا رتبه استان قزوین در حوزه حدنگاری و رفع تداخلات اراضی از ۲۶ به چهارم کار چشمگیری است که به دلیل عزم جهادی رئیس سازمان جهان کشاورزی استان قزوین میسر شده و تثبیت اراضی ملی باید در دستور کار قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، علی شعبانی صبح امروز در نشست قرارگاه رفع تداخلات اراضی کشاورزی استان قزوین که در سالن جلسات باغستان برگزار شد، گفت: عزم جهادی در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین به انجام رفع تداخلات اراضی سرعت بخشیده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: صدور سند مالکیت کشاورزی و تثبیت اراضی ملی که از ماحصل این کمیسیون‌ها منتج می‌شود، اقدام بسیار مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: هرکجا که حرف از مالکیت و ثروت باشد، امکان لغزش و فساد وجود دارد که توجه به این مهم باید سرلوحه کار کارشناسان حوزه رفع تداخل اراضی قرار گیرد و امانت دار خوبی در این حوزه باشند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین هم در این جلسه گفت: امسال در هفته قوه قضاییه رعایت اجرای قانون حدنگار مورد تاکید رهبری قرار داشت و ما هم باید در این حوزه پیشگام باشیم.

حسین رجبی اضافه کرد: باید اولین استانی باشیم که در اجرای فرمان مقام معظم رهبری رتبه نخست کشور را به در حوزه رفع تداخل اراضی و حدنگاری به دست آوریم.

وی تاکید کرد: در حوزه رفع تداخل اراضی و حدنگاری اقدامات بسیار خوبی انجام شده که برای رسیدن به نقطه هدف نیازمند سرعت بخشیدن به آن هستیم و انجام این کار با هدف رفع اختلافات محلی باید با جدیت دنبال شود.

نظر شما