شناسهٔ خبر: 55522804 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

تبعید گل‌محمدی و تارتار به سکو

تکرار یک اتفاق ویژه در نبرد حساس فولادشهر!

در صورتی که محرومیت یحیی گل‌محمدی پابرجا بماند، او و مهدی تارتار مثل بازی برگشت پارسال از روی سکو تیم شان را هدایت خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های حساس هفته اول لیگ برتر تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می‌روند. این بازی در شرایطی برگزار می‌شود که احتمالا سرمربیان دو تیم قادر به همراهی تیم خود نیستند و از روی سکوهای فولادشهر بازی را به نظاره خواهند نشست.

محرومیت تعلیقی یحیی گل‌محمدی به دلیل تکرار اعتراض به داور فعال شده و حالا مسئولان پرسپولیس در صدد هستند تا کمیته استیناف این رای را بشکند. از سوی دیگر مهدی تارتار سرمربی ذوب‌آهن نیز به دلیل اخراج در آخرین بازی فصل گذشته مقابل گل‌گهر نمی‌تواند تیمش را مقابل پرسپولیس همراهی کند.

اگر محرومیت گل‌محمدی پابرجا بماند و او مثل تارتار از روی سکوهای فولادشهر شاهد عملکرد تیمش باشد، آنوقت اتفاقی مشابه دیدار برگشت پارسال دو تیم رخ خواهد داد.

در بازی برگشت لیگ برتر بیست و یکم هم یحیی گل‌محمدی و مهدی تارتار از حضور روی نیمکت محروم بودند و بازی تیم شان را از روی سکوها تماشا کردند. نکته جالب این بود که گل‌محمدی و تارتار در فولادشهر کنار هم ننشستند و از فاصله ای دور عملکرد شاگردان خود را به نظاره نشستند.

در چنین شرایطی حالا بار دیگر شاهد سکونشینی گل‌محمدی و تارتار خواهیم بود که یکی از اتفاقات ویژه هفته نخست لیگ برتر محسوب خواهد شد.

نظر شما