شناسهٔ خبر: 55522288 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

موبایل جدید هواوی با دوربین سلفی ویژه معرفی می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هواوی احتمالا به‌زودی موبایلی با دوربین سلفی در زیر نمایشگر معرفی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تعدادی از شرکت‌های تولیدکننده دوربین سلفی را به قسمت پایین صفحه‌نمایش منتقل کرده‌اند؛ با این حال دوربین سلفی پایین نمایشگر فعلاً کیفیت خیلی خوبی ندارد. با توجه به گزارش جدید منتشر شده، هواوی قصد دارد دوربین سلفی گوشی‌های هوشمند خود را به پایین نمایشگر انتقال دهد.

این نخستین بار نیست که به تولید موبایل مجهز به دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش توسط هواوی اشاره می‌شود؛ هواوی در ماه‌های اخیر چند «پتنت» مرتبط به این فناوری ثبت کرده است. بعضی از شایعات ارائه شده به این موضوع اشاره کرده بودند که میت ۴۰ پرو دوربین سلفی را به زیر نمایشگر انتقال می‌دهد، اما در نهایت چنین اتفاقی رخ نداد.

به‌نظر می‌رسد که به‌زودی شاهد معرفی گوشی جدید هواوی با دوربین سلفی زیر نمایشگر خواهیم بود؛ به‌تازگی سرنخ‌هایی در ویدئوی تبلیغاتی سیستم‌عامل جدید هارمونی سه به دست آمده است. احتمالاً این گوشی هواوی P50 پاکت نام دارد؛ هواوی این گوشی را چند ماه پیش با طراحی تاشدنی و صفحه‌نمایش ۶.۹ اینچی OLED معرفی کرد.

گوشی هواوی P50 پاکت در چین با سیستم‌عامل HarmonyOS 2.0 و در بازارهای بین‌المللی با رابط کاربری EMUI 12 بر پایه اندروید عرضه می‌شود. یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی این دستگاه تعبیه شده است که حسگر اصلی ۴۰ مگاپیکسلی را میزبانی می‌کند.

نظر شما