شناسهٔ خبر: 55521085 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

موتورولا Razr 2022 با نمایشگر جدید عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که موتورولا Razr 2022 به‌عنوان نخستین گوشی تاشو با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی عرضه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت موتورولا به‌زودی از گوشی هوشمند تاشوی جدید خود به نام Razr 2022 رونمایی خواهد کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی، بهره‌گرفتن از نمایشگری با نرخ نوسازی بالا است. به نظر می‌رسد که موتورولا تلاش زیادی انجام داده است تا این محصول به رقیبی قدرتمند برای سری زدفلیپ سامسونگ تبدیل شود.

با توجه به اطلاعات ارائه شده گوشی موتورولا Razr 2022 به صفحه‌نمایش ۶.۷ اینچی OLED مجهز شده است که از نظر مشخصات فنی با نمایشگر Edge 30 Pro مطابقت دارد. گوشی هوشمند ذکر شده از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره خواهد برد؛ بنابراین از این نظر نسبت به رقیب‌های خود مانند گلکسی زدفلیپ سه و حتی زد فلیپ چهار در سطح بالاتری قرار خواهد گرفت.

با وجود اینکه نسل جدید زدفلیپ هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، اما شایعات و گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که این محصول به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد. شرکت موتورولا اعلام کرده است که صفحه‌نمایش پیشرفته Razr 2022 از رنگ‌های ۱۰ بیتی، HDR10 Plus، کاهش نور DC و قابلیت‌های مراقبت از چشم (گواهی SGS) بهره خواهد برد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 اشاره کرد.

نظر شما