شناسهٔ خبر: 55510566 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نساجی – ملوان در استادیوم شهید وطنی!

نساجی در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر پذیرای تیم مس رفسنجان خواهد بود و با اعلام سازمان لیگ این دیدار در استادیوم نقش جهان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، نساجی فصل گذشته دیدار با نفت مسجد سلیمان را هم در استادیوم نقش جهان برگزار کرد و در ادامه به خاطر گرانی اجاره این استادیوم راهی شهر مشهد شد. نساجی فصل گذشته دیدارهای خانگی‌اش را مجموعا در 6 استادیوم برگزار کرد؛ هر چند آخرین دیدارش در برابر تراکتور در استادیوم پاس به دلیل مخالفت شورای تامین برگزار نشد و نتیجه این دیدار از سوی کمیته انضباطی 3-0 به سود تراکتور اعلام شد.

با وجود گذشت بیش از یک سال از زمان بازسازی استادیوم شهید وطنی و تاکید رییس جمهور مبنی بر آماده سازی استادیوم در 4 ماه، هنوز این استادیوم به شرایط نهایی بهره برداری نرسیده است! با این حال پیمانکار به باشگاه نساجی قول داده است این تیم می‌تواند در هفته سوم بازی‌ها و در بازی با ملوان در استادیوم شهید وطنی به میدان بیاید.

جالب اینکه نساجی در هفته دوم میهمان سپاهان است و بار دیگر باید بازی در استادیوم نقش جهان را تجربه کند. البته نساجی ترجیح می‌داد که برای بهره گیری از تماشاگر در بازی نخست، این دیدار را در تهران برگزار کند که گویی بار دیگر با مخالفت شورای تامین مواجه شد و در نهایت باید در استادیوم نقش جهان پذیرای تیم مس رفسنجان باشد.

نظر شما