شناسهٔ خبر: 55507003 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

تخریب واحدهای مخروبه سطح شهر خمین

شهردار خمین گفت: به منظور زیباسازی و بهسازی مناظر شهری و در راستای پیشگیری از تجمع افراد معتاد و ولگرد، تخریب ساختمان‌ها و ملک‌های مخروبه در چند ماه اخیر به صورت جدی‌تر در دستور کار شهرداری خمین قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس بازدیدهای به عمل آمده و به منظور زیباسازی و بهسازی مناظر شهری و در راستای پیشگیری از تجمع افراد معتاد و ولگرد، تخریب ساختمان‌ها و ملک‌های مخروبه در چند ماه اخیر به صورت جدی‌تر در دستور کار شهرداری خمین قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها با موضوع رفع خطر از بناها و رفع مزاحمت‌ها و بنا بر مطالبات شهروندان، شهرداری خمین با اقدام به تخریب اماکن حادثه ساز و مخروبه، در حال حاضر تعدادی از این بناها تخریب شده است.

شهردار خمین خاطرنشان کرد: تعدادی از این مخروبه‌ها شکایت اهالی محل را دارند و شهرداری خمین طبق شکایت اهالی به مالک ملک جهت تخریب اخطار می‌دهد، اگر مالک اقدام به تخریب کرد، شهرداری پس از دریافت حکم از دادستان، اقدام به تخریب مخروبه خواهد کرد.

احمدی اضافه کرد: براین اساس در سه ماه اخیر، بستن راه‌های ورودی ساختمان واقع در فیروزآباد، تخریب حمام طلوع، تخریب ساختمان گل‌خندان واقع در بلوار کشاورز، تسطیح و آماده شدن پارکینگ میدان ۱۵ خرداد، تسطیح و آماده سازی جهت پارکینگ میدان انقلاب انجام شده است.

وی تصریح کرد: انسداد پنجره‌های ملک مخروبه در بلوار منتظری جنوبی، دیوارکشی ملک واقع در کوچه شهید فرقدان، دیوارکشی ملک کریمی در بلوار منتظری، تخریب ملک پشت مصلی امام خمینی (ره)، انسداد ملک مشایخی واقع در خیابان قیام، تخریب سه باب منزل مسکونی و مغازه در محله عباس آباد، اقداماتی است که واحد اجرایی شهرداری خمین با هدف ساماندهی ملک‌های مخروبه سطح شهر برای زیبایی منظر شهری و ایجاد امنیت برای شهروندان انجام داده است.

نظر شما