شناسهٔ خبر: 55505623 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۴۰ خودرو گرفتار در سیلاب جاده بروجن به خوزستان در چهارمحال و بختیاری نجات یافتند

شهرکرد_ ایرنا_ رییس جمعیت هلال‌احمر شهرستان بروجن با اشاره به بارش‌های شامگاه یکشنبه و جاری شدن سیل گفت: با کمک نیروهای امدادی این جمعیت، ۴۰ خودرو گرفتار در سیلاب جاده بروجن به خوزستان در محدوده تونل الغدیر نجات پیدا کردند.

صاحب‌خبر -

سعید عباسیان شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: به‌دنبال فعالیت سامانه بارشی "مونبپنو" ریزش کوه اطراف تونل الغدیر در جاده بروجن به خوزستان و بسته شدن جاده، ۴۰ خودرو در دو طرف تونل الغدیر گرفتار شدند.

وی افزود: بلافاصله پنج نفر امدادگران جمعیت هلال‌ احمر شهرستان بروجن در قالب یک گروه با یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودرو نجات از گدارکبک این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

عباسیان تصریح کرد: امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان بروجن با بهره‌گیری از تجهیزات انفرادی اقدام به بازکردن مسیر و انتقال سرنشینان خودروهای گرفتار در سیلاب به محل امن اطراف جاده کردند.

وی یادآور شد: همچنین به‌علت جاری شدن سیل در روستاهای شهرستان لردگان هم‌اکنون دو گروه امداد و نجات از جمعیت هلال‌احمر شهرستان بروجن به منظور امدادرسانی و پشتیبانی به لردگان اعزام شده‌اند.

به گزارش ایرنا، براساس پیش‌بینی هواشناسی بارش‌ها تا روز چهارشنبه در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد اما شدت آن برای روزهای شنبه و یکشنبه اعلام شده بود.

چهارمحال و بختیاری از چهارشنبه هفته گذشته نیز به‌مدت چندین روز درگیر سیلاب مانسون بود.

در سیل گذشته یک‌هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه ارتباطی و ۴۰۰ دستگاه ابنیه فنی استان دچار حادثه شد که ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال خسارت را شامل شده است‌.

نظر شما