شناسهٔ خبر: 55505274 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

شب پر ماجرای علی کریمی در بازگشت به فوتبال+عکس

هافبک ایرانی تیم کایسری اسپور ترکیه یکشنبه شب خاصی را در سوپرلیگ این کشور پشت سر گذاشت.

صاحب‌خبر -

جی پلاس؛ علی کریمی یکی از ستاره های محبوب نزد استقلالی ها است؛ هافبک خوش تکنیکی که چندین سال لژیونر بوده و در کشورهایی مثل کرواسی و قطر توپ زده و حالا عضو تیم کایسری اسپور ترکیه است.

هافبک سابق استقلال از حدود یکسال پیش به کایسری اسپور پیوست اما به واسطه مصدومیتی که برایش پیش آمد، مجبور شد کمر خود را به تیغ جراحان بسپارد و به همین خاطر مدت زیادی دور از میادین بود. کریمی بعد از دوری طولانی مدت از ترکیب کایسری در تمرینات پیش فصل این تیم ترکیه ای حضوری مستمر داشت و توانست خودش را به کادرفنی نشان بدهد. از این رو انتظار می رفت که او بار دیگر یکی از ستاره های اصلی کایسری اسپور شود.

کریمی بعد از ماه ها دوری از فوتبال شب گذشته در هفته نخست سوپرلیگ ترکیه در ترکیب اصلی کایسری اسپور قرار گرفت و به همراه مجید حسینی دیگر ایرانی این تیم مقابل بشیکتاش به میدان رفت. دو ستاره ایرانی کایسری در این مسابقه عملکرد خوبی داشتند و توانستند انتظارات را برآورده کنند.

اتفاق ویژه این مسابقه اما برای علی کریمی رخ داد؛ جایی که او در دقیقه 67 با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا یکشنبه شب پراتفاقی را تجربه کند. کریمی در دقیقه 59 بازی با بشیکتاش کارت زرد اول را به خاطر یک خطا در میانه زمین دریافت کرد. او تا آن زمان عملکرد خوبی داشت و توانسته بود انتظارات کادرفنی را برآورده کند. با این حال سرمربی کایسری تصمیم به تعویض علی کریمی گرفته بود. او از مدیر تیم خواست تا برگه تعویض را به ناظر مسابقه بدهد اما پروسه نوشتن برگه تعویض تا رسیدن به داور چهارم و آماده سازی تابلوی تعویض کمی زمان بر شد و همین موضوع یک اتفاق تلخ را برای کریمی رقم زد.

 

8 دقیقه بعد از دریافت کارت زرد اول و در حالی که همگان منتظر بیرون رفتن توپ و متوقف شدن مسابقه برای انجام تعویض بودند، در یک کورس دونفره کریمی استارت تندی را زد که به بازیکنان مقابل برسد اما او موفق به کار نشد و در نهایت پای این بازیکن را زد تا داور با کارت قرمز به سراغش برود!

اعتراض بازیکنان کایسری به داور هم فایده ای نداشت و او تصمیمش را برای اخراج بازیکنی که چند ثانیه به تعویض شدنش مانده بود، گرفته بود.

مجموعه اتفاقات سبب شد تا یک شب پراتفاق برای هافبک ایرانی کایسری رخ بدهد، او بعد از ماه ها به میادین برگشت و عملکرد خوبی داشت و بعد هم با کارت قرمز از زمین بیرون رفت تا بازی دوم سوپرلیگ ترکیه را هم از دست بدهد.

 

نظر شما