شناسهٔ خبر: 55505162 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

تحلیل بازار رمزارزها؛

افزایش قیمت زیلیکا در چه شرایطی رخ خواهد داد؟| تعیین سقف و کف قیمت طی روزهای آتی

به نظر می رسد پیش بینی قیمت توکن زیلیکا در شرایط خاصی صعودی باشد که البته هنوز نمی توان در مورد شکست اخیر از الگوی گُوِه متقارن مطمئن بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، به نظر می رسد پیش بینی قیمت توکن زیلیکا در شرایط خاصی صعودی باشد. ما هنوز در مورد شکست اخیر از الگوی گُوِه متقارن مطمئن نیستیم. دلیل آن این است که نمودار قیمت توکن ZIL علیرغم تایید شکست، افزایش قابل توجهی در حجم را نشان نمی دهد.

بنابراین، اگر به دنبال انجام معامله ای با ریسک کمتر هستید، باید منتظر بالاترین سطح در نمودار چهار ساعته یا حداقل افزایش حجم معاملات باشید.

به نظر می رسد ارز دیجیتال زیلیکا در نقاط ۰.۲۵ دلار و ۰.۲۳ دلار، الگوی قله دوگانه تشکیل داده است. این قله ها به ترتیب در ماه مه ۲۰۲۱ و آوریل ۲۰۲۲ به ثبت رسیدند. اکنون به نظر می رسد قیمت حمایت قوی در منطقه ۰.۰۴ دلار پیدا کرده و بارها با موفقیت از این سطح جهش کرده است.

در زمان نگارش این گزارش، قیمت زیلیکا روی ۰.۰۴۴ دلار معامله می شود. این ارز طی ۲۴ ساعت گذشته ۴.۷ درصد افزایش قیمت یافته و به طور کلی، قیمت تقریباً ۸۳ درصد از بالاترین قیمت تاریخی خود در می ۲۰۲۱ یعنی ۰.۲۵ دلار کاهش یافته است.



پیش بینی قیمت زیلیکا

افزایش قیمت زیلیکا در چه شرایطی رخ خواهد داد؟| تعیین سقف و کف قیمت طی روزهای آتی

تحلیل فنی توکن ZIL یک شکست واضح از گوه متقارن را نشان می دهد. از آنجایی که دیروز بازارهای کریپتو اندکی عقب نشینی کردند، قیمت از فرصت استفاده کرد و شکست را تایید کرد.

هدف اندازه گیری شده برای این شکست روی ۰.۰۶۳ دلار است که با منطقه اصلاحی فیب ۰.۳۸۲ مطابقت داشته و اوج ماه می را به پایین ژوئن متصل می کند. با این حال، این پیش‌بینی صعودی قیمت زیلیکا تنها در صورتی معتبر خواهد بود که قیمت سطح ۰.۰۴۵۵ دلار را بازیابی کند. یکی دیگر از موانع پیش رو می تواند کاهش قیمت بیت کوین باشد که ممکن است باعث افزایش فشار فروش مجدد آلتکوین ها از جمله زیلیکا شود.

نظر شما