شناسهٔ خبر: 55501527 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

لینه‌کر: دارم حافظه‌ام را از دست می‌دهم

گری لینه‌کر، ستاره سابق تیم ملی انگلیس، نگران است که در حال از دست دادن حافظه‌اش باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لینه‌کر در طول دوران فوتبالش گل‌های خاطره‌انگیز بسیاری را به ثمر رسانده و 48 گلی که با پیراهن تیم ملی انگلیس زده باعث شده است که در رده چهارم برترین گلزنان تاریخ فوتبال این کشور قرار بگیرد. 
با این حال، این مجری برنامه معروف Match of the Day مدعی شده که اخیرا مشکلاتی در به یاد آوردن لحظات خاطره‌انگیز و گل‌هایی که به ثمر رسانده پیدا کرده است. 
او در مراسمی که به افتخار خودش در موزه طراحی لندن برگزار شده بود در پاسخ به این سوال که چند گل را به خاطر دارد گفت:« به ندرت گلی را به خاطر می‌آورم. واقعا چه بلایی سر من آمده است؟»
لینه‌کر تقریبا 300 گل در عرصه ملی و باشگاهی به ثمر رسانده است و بعضی از هواداران شاید باور نکنند که او نتواند هیچ یک از این صحنه‌ها را به خاطر بیاورد. 


این ستاره سابق بارسا در توضیح این اتفاق اظهار داشت:« من شوخی نمی‌کنم. کاملا جدی هستم و این موضوع کمی باعث نگرانی من شده است. اما خیلی مواقع اینطور بوده‌ام. اخیرا به ورزشگاه اتلتیکو مادرید رفتم و کسی از من پرسید که آیا آنجا گل زده‌ام و گفتم فکر نمی‌کنم. او پاسخ داد که من پنج گل در این زمین زده‌ام. عمیقا از این موضوع نگران شدم. مشکل من چیست؟ بیست سال عجیب به همین شکل گذشته است.»
پیش از این تحقیقاتی نشان داده بود که فوتبالیست‌های سابق سه برابر بیشتر از مردم عادی در خطر بیماری فراموشی قرار دارند و دلیل آن ضرباتی است که با سر به توپ می‌زنند.

نظر شما