شناسهٔ خبر: 55501473 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هشدار مدیریت بحران به کهگیلویه و بویراحمدی‌ها/ احتمال جاری‌شدن سیلاب ناگهانی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده از سیل استان کهگیلویه و بویراحمد در روزهای تعطیل تاسوعا و عاشورا هم ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علیرضا نیکروز عصر امروز  از ادامه کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده از سیل خبر داد و اظهار داشت: با تاسی از مکتب امام حسین(ع)  خدمت در تاسوعا و عاشورای حسینی ادامه دارد و  همچنان در کنار مردم آسیب دیده از سیل هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مردم کماکان مراقب باشند، گفت: هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد برای روزهای پیش‌رو هشدار نارنجی صادر کرده است.

وی عنوان کرد: طبق اعلام هواشناسی، رشد ابرهای همرفتی و ادامه فعالیت سامانه بارشی و خیزش گرد و خاک در روزهای یک‌شنبه تا پنج‌شنبه پیش‌بینی می‌شود.

نیکروز بیان کرد: رگبار باران همراه با رعد و برق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: اجتناب از تردد و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌های فصلی، عدم تردد عشایر کوچ‌رو و دام‌ها در ارتفاعات، تسریع در برداشت مزارع برنج، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، عدم پارک خودروها در کنار درختان فرسوده، عدم پرواز با هواپیماهای سبک و بالگرد و آمادگی دستگاه‌های اجرایی مانند نیروهای امدادی، راهداری، شهرداری، وزارت نیرو جهت مقابله با بحران‌ها توصیه می‌شود.

انتهای پیام/544/ی

برچسب‌ها:

نظر شما