شناسهٔ خبر: 55500500 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

خدمت‌دهی ویژه مترو تا پایان شب شام غریبان

افزایش ساعت کاری مترو تهران تا پایان شب شام غریبان ادامه خواهد داشت و عزاداران حسینی می‌توانند تا ساعت ۲۴ هفدهم مرداد ماه از طریق مترو در این ایام تردد داشته باشند.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از هیئت‌های مذهبی فعال در پایتخت در نزدیکی ایستگاههای مختلف مترو قرار دارند و در جهت حضور آسانتر عزادارن در مراسمات این ایام ساعت فعالیت مترو تهران را ۲ ساعت افزایش دادیم.

وی همچنین اضافه کرد: افزایش ساعت کاری مترو تهران تا پایان شب شام غریبان ادامه خواهد داشت و عزاداران حسینی می‌توانند تا ساعت ۲۴ هفدهم مرداد ماه از طریق مترو در این ایام تردد داشته باشند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: پیش از این مردم می‌توانستند تا ساعت ۲۲ شب از طریق مترو رفت و آمد خود به مسیرهای مختلف درون شهری را انجام دهند.

شایسته اصل یادآور شد: در طول این روزها مراسمات، مسابقات و برنامه‌های مناسبتی متعددی در حوزه‌های مختلف در ایستگاه‌های سایر خطوط مترو برگزار شد و استقبال مردم نیز از این قبیل برنامه‌ریزی‌ها تا کنون بسیار خوب بوده است.

نظر شما