شناسهٔ خبر: 55498599 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرماندار ماکو:

کوچکترین اهمال در مدیریت بحران از سوی دستگاه‌ها قابل قبول نیست

فرماندار ماکو گفت: کوچکترین کوتاهی از طرف مسئولان در قبال پاسخ به بحران و مدیریت آن طی روز‌های آینده قابل قبول نیست.

صاحب‌خبر -

کاظمی در جلسه اضطراری ستاد بحران ماک با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های خدمات رسان برای پیشگیری از خسارات احتمالی بارش‌های پیش رو آماده باش کامل باشند، گفت: در این راستا کلیه مرخصی‌ها لغو و تلفن‌ها در دسترس باشد و هر دستگاهی که در مقابله با بحران در ماکو کوتاهی کند باید شخصا" پاسخگو باشد.

فرماندار ماکو در این جلسه همچنین با بیان اینکه تمامی دستگاه‌های خدمات رسان، نیرو‌های امدادی و نهاد‌های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان برای مقابله، پیشگیری و کاهش خسارات احتمالی ناشی از بارندگی‌های سیل آسای پیش رو آماده باشند، گفت: بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی بارش‌های شدید و همراه با وقوع سیل از روز شنبه ۱۵ مرداد تا ۱۷ مرداد گزارش شده و پیشگیری از خسارات احتمالی در گرو مشارکت و همکاری مردم و توجه به هشدار‌های احتمالی است.

او از شهروندان به ویژه روستاییان و عشایر شهرستان خواست چنانچه در مناطق در معرض سیلاب قرار دارند از حضور در مسیل و رودخانه‌ها اجتناب کنند.

کاظمی می گوید: شهرداری‌های ماکو و بازرگان و امور آب باید نسبت به لایروبی کانال‌ها، رودخانه‌ها و مسیل‌های شهری اقدام کرده و در آماده باش کامل با همه تجهیزات لجستیکی و ماشین آلات و نیروی انسانی باشند.

نظر شما