شناسهٔ خبر: 55497061 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شهید محمد عبدالحسنی: راه شهدا را ادامه دهید

شهیدمحمد عبدالحسنی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

۳۲۱۶/ تبرک لحظاتمان با  شهیدمحمد عبدالحسنی

بسم‌الله الرحمن الرحیم ولا تحسبنن الذین قتلو ا فی سبیل‌الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

با سلام به حضور مبارک تنها منجی عالم بشریت و نایب برحقش امام خمینی و با درود بیکران بر امت.

 امت شهیدپرور! راهی را که انتخاب کرده‌‌ام با اگاهی بوده و هیچ گاه کورکورانه نبوده است در این برهه از زمان که دشمنان خدا به تبعیت از شیطان بزرگ در پی ضربه زدن به اسلام و قرآن عزیز هستند وظیفه شرعی خودم دیدم در مقابل متجاوز قد علم نموده و بر پیکر رو به زوال خصم دون ضربه وارد آورم و هرگز در مقابل ستم سر تسلیم فرود نیاورم زیرا که مرگ باعزت بهتر است از زندگی باذلت.

همچون که مولا و سرورم حسین(ع) در مقابل ظلم ایستاد و با خون پاک خویش ظلم زمانه‌اش را رسوا کرد و من هم که پیرو حسینم می‌خواهم دنباله‌رو راه سرورم باشم و در راه آرمان خود حاضرم جانم را فدا نمایم.

و ای کاش می توانستم هزاران بار زنده شوم و دوباره در راه عقیده و آرمان خویش که همانا پیروی از حسین(ع) است جان ناقابل خود را فدا نمایم و با خون خود درخت اسلام را آبیاری کنم.

و چند کلامی هم با برادران و خواهران.

برادران عزیز از شما می‌خواهم هیچگاه جبهه‌ها را خالی نکنید و هرگز امام را تنها نگذارید همچون کوفیان مباشید که امام را دعوت کردند و در آخر او را تنها گذاشتند.

و خواهران عزیز شما پشت جبهه با حفظ حجاب خود می‌توانید جای برادران خود را پر کنید تا برادران جبهه را خالی نگذارند‌.

سخنی با پدر و مادرم،

پدر عزیز و مهربانم سلام امیدوارم حالت خوب باشد پدرجان امیدوارم که در شهادت من کوچکترین ناراحتی به خود راه ندهی زیرا این راهی است که رهبران اسلام از صدر تاکنون آن را پیموده‌اند.

و با سلام به تو یگانه مظهر مهر و محبت مادر عزیزم مادرجان شما خیلی زحمت برای من کشیدی و از این که نتوانستم خدمتی کنم مرا حلال کنید و در مرگ من غمگین مشوید و افتخار کنید که تو فرزندی در راه اسلام داده‌اید.

برادرانم امیدوارم که هرگز بر من گریه نکنید که دشمنان اسلام خوشحال شوند و تنها کاری که از شما انتظار دارم ادامه‌دهنده راه شهدا باشید خواهرانم امیدوارم که این سلام گرم مرا پذیرا باشید و از شما انتظار دارم با حفظ حجاب خود مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام بزنید؛ مرگ عاقبت به سراغ ما می‌آید پس چه بهتر که آن را در میدان نبرد حق علیه باطل بدهم.

انتهای پیام/ ۸۹۰۰۱

نظر شما