شناسهٔ خبر: 55496914 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت ساوجبلاغ:

کسانی که بصیرت دارند در کنار گریه برای امام حسین(ع) به علت شهادت امام و یارانش هم فکر می کنند

حجت الاسلام مهدی شفیع خانی گفت: کسانی که بصیرت دارند در کنار گریه برای امام حسین(ع) به علت شهادت امام و یارانش هم فکر می کنند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام مهدی شفیع خانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت شهرستان ساوجبلاغ ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در گفتگو با خبرنگار بسیج از کرج اظهار داشت: اگر ملت و مردم ما بخواهند عاشورایی بمانند و عاشورایی زندگی کنند باید راه و روش ائمه اطهار(علیه السلام) به ویژه امام حسین(ع) را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه امروز مسئله مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کمرنگ شده و روی زمین مانده است، افزود: اجرای امر به معروف و نهی از منکر با همت همگانی امکان پذیر است.

حجت الاسلام شفیع خانی با اشاره بر اینکه نسبت به وقایع عاشورا سه گروه وجود دارد، ادامه داد: گروه اول منتظرند تا تاسوعا و عاشورا و گودال قتلگاه بیاید تا برای مصائب اهل بیت(ع) اشک بریزند، گریه کنند و تمام شود،اما کار به دشمنان امام حسین(ع) نداشته باشند،کار به استکبار و یزید زمان نداشته باشند که به دنبال براندازی نظام امام حسین(ع) است، این ها بی بصیرت هستند. اما گروه دوم با بصیرت هایی هستند که در کنار گریه، علت شهادت امام حسین(ع) و یارانش را دنبال می کنند. هدف قیام را دنبال می کنند. یزید و هدف او را می فهمند، مقابل استکبار و آمریکا می ایستند. آمریکایی که با هدف جنگ نرم و ولنگاری فرهنگی به دنبال براندازی نظام است. وی بیان کرد: از دو دهه قبل، رهبر معظم انقلاب هشدار ولنگاری فرهنگی را با به کار بردن الفاظی همچون: (شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی، ناتو فرهنگی و ...) دادند و اعلام خطر کردند.

به گفته وی، گروه سوم گروهی است که از نظام ولایی ارتزاق می کنند، شعار ما اهل کوفه نیستیم هم شاید سَر بدهند و دَم از پیروی مسلم بن عقیل زمان هم بزنند اما یا عاملا یا جاهلا مسیر توطئه های استکبار را همراهی می کنند که اگر جاهل خواب رفته باشند با سیلی ملت حسینی ایران اسلامی بیدار خواهند شد،اما اگر عاملا و تعمدی در کار باشد، به قطع و یقین خائن و ملت با خائنین برخورد خواهد کرد.

حجت الاسلام شفیع خانی در پایان اذعان کرد: امر به معروف و نهی از منکر آن چیزی است که حضرت سیدالشهدا(ع) برای احیای آن و برچیدن حکومت فاسق یزید قیام نمودند و در این مسیر به شهادت رسیدند.
انتهای پیام/ ر

نظر شما