شناسهٔ خبر: 55496907 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

یادداشت فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اشتهارد به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی:

تاسوعا و عاشورا یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است

علیرضا علیزاده، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان اشتهارد در یادداشتی آورده است: تاسوعا و عاشورا یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، پاسدار علیرضا علیزاده فرمانده سپاه ناحیه مقاومت حضرت علی اکبر(ع) اشتهارد به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در یادداشتی برای این خبرگزاری آورده است:

اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَ عَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ و عَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

تاسوعا و عاشورا یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. حماسه سرخ عاشورا، حماسه انسان های پاک دل و راست قامتی است که عاشقانه به وصل الهی لبیک گفتند.

آن اسوه های عشق و آزادگی که نام و یادشان و خاطره ایستادگی و مقاومتشان در تاریخ جاودانه گردید و سرلوحه زنده دلان و نیک سیرتان قرار گرفت.

عاشورا نمایش پرشکوه عشق است که با ایثار و از خودگذشتگی امام حسین (علیه السلام) و یاران فداکار آن حضرت در صحنه کربلا خلق می شود.

کربلا صحنه وقوع حماسه جاویدی است که وجدان انسان‌های آگاه، صلابت آسمانی‌اش را ستایش می کند و در برابر قداست و عظمت آن سر تعظیم فرود می آورد.

عاشورا در طول قرنها پس از واقعه کربلا همواره نماد آزاداندیشی و روشنفکری اسلامی بوده است و همواره آموخته است که در ماجرای دفاع از دین، بصیرت بیش از خصلت های دیگر، برای انسان لازم است.

شهادت فرزندان رشید این سرزمین در دفاع از حرم اهل بیت و در راس آن شهادت مظلومانه شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی دلالت بر همین امر دارد و نشان دهنده سند حقانیت ایران اسلامی در مقابله با ظلم و ستم است و اینکه مقاومت و پایداری در مسیر انقلاب و آرمان‌های حضرت امام راحل (ره) همواره ادامه دارد.

فرزندان شما در سپاه شهرستان اشتهارد فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، ایام شهادت سالار آزادگان جهان و سید و سرور شهیدان اسلام، امام حسین (ع) و علمدار با وفایش حضرت ابوالفضل العباس(ع) را که یادآور رشادت‌ها و مظلومیت‌های خاندان پاک رسالت است، به تمامی مسلمانان و عاشقان اهل بیت علیهم السلام به ویژه مردم ولایت مدار شهرستان اشتهارد تسلیت عرض می نماید.

پاسدار علیرضا علیزاده
محرم۱۴۴۴ ه.ق

انتهای پیام/ ر

نظر شما