شناسهٔ خبر: 55496843 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در ادامه واکنش ها حملات رژیم صهیونیستی به غزه؛

تظاهرات همبستگی با فلسطین در پایتخت اردن

در ادامه واکنش ها به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ساکنان امان پایتخت اردن تظاهرات همبستگی با غزه برگزار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، در ادامه واکنش ها به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ساکنان امان پایتخت اردن تظاهرات همبستگی با غزه برگزار کردند.

این در حالی است که ساکنان شهر «الم الفحم» واقع در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین نیز در همبستگی با نوار غزه و محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی علیه این منطقه تظاهرات کردند.

در خبر دیگر مربوط به فلسطین اینکه «ماهر صلاح» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که مقاومت با تمام توان و گروه های خود وارد نبرد واحد با دشمن صهیونیستی می شود و با آن مقابله می کند.

همچنین گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از شلیک موشک به سمت تل آویو، اشدود، عسقلان و سدیروت خبر داد. در پی شلیک موشک های مقاومت به سمت اراضی اشغالی، آژیرهای خطر در تل آویو به صدا درآمد.

بر همین اساس، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که از روز گذشته تا کنون بیش از ۴۰۰ موشک و راکت از نوار غزه به سوی شهرک‌های سرزمین اشغالی شلیک شده است.

بر اساس اعلام منابع صهیونیستی، موشک های مقاممت تردد در شهرک های اطراف نوار غزه با مختل کرده است. همچنین دقایقی پیش گردان های قدس شهرک سدیروت در اراضی اشغالی را با ۱۰ فروند موشک هدف قرار داد.

نظر شما