شناسهٔ خبر: 55496321 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

عملکرد ناموفق مورایس در مقابل مربیان مطرح فوتبال

روزبه رادمهر

ژوزه مورایس در طول دوران مربی‌گری‌اش مقابل ۱۴۶ مربی قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، ژوزه مورایس، سرمربی جدید پرتغالی سپاهانی‌ها و دستیار سابق ژوزه مورینیو این روزها تیم خود را برای حضور در لیگ بیست‌ودوم آماده می‌کند. حضور این مربی پرتغالی که سابقه نشستن روی نیمکت تیم‌های بزرگ اروپایی در کنار مورینیو را دارد لیگ برتر را جذاب تر از گذشته خواهد کرد. او با جذب چند بازیکن خارجی تیم خود را تقویت کرده است و به نظر سپاهان یکی از مدعیان لیگ پیش رو خواهد بود.

مورایس از سال ۲۰۰۱ فعالیت خود را به عنوان سرمربی از تیم دوم بنفیکا آغاز کرد. او در ادامه کارنامه خود در مقطع‌های مختلف به عنوان دستیار نیز کار کرد. این مربی پرتغالی در سمت سرمربی مقابل ۱۴۶ سرمربی قرار گرفته است و توانسته ۱۰۵ پیروزی به دست بیاورد. مورایس البته ۵۶ شکست و ۵۶ تساوی را در کارنامه خود دارد و برای ارتقا کارنامه خود و موفقیت در سپاهان انگیزه‌های بالایی دارد.

ژوزه مورایس در مقابل مربیان مطرحی روی نیمکت تیمش حضور داشته است. با اولسان هیوندا مقابل آندره پوستکوغلو( تیم یوکوهاما) ، با بارنزلی مقابل دنیل فارکه ( تیم نوریچ)، با درسدنر مقابل توماس دال (تیم هامبورگر)، با کارپاتی مقابل پائولو فونسکا (تیم شاختار دونسک) و همچنین با آنتالیا اسپور مقابل سنول گونش ( تیم بشیکتاش ) قرار گرفته است. او نتوانسته عملکرد موفقی مقابل این مربیان به دست آورد.

این مربی پرتغالی در ۶ بازی که مقابل این مربیان مطرح قرار گرفته متحل ۵ شکست شده و تنها یک تساوی در مقابل نوریچ به دست آورده است. او ۲ بار از تیم آندره پوستکوغلو در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شکست خورده است. با این حال مورایس تجربه جدیدی را در لیگ برتر ایران خواهد داشت و آماده کسب نتایج خوب با تیمش است. باید دید این مربی پرتغالی می‌تواند با سپاهان موفق عمل کند یا خیر.

انتهای پیام  

نظر شما