شناسهٔ خبر: 55487008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هشدار سطح نارنجی خیزش گرد و غبار در کرمانشاه

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: وزش باد، بتدریج سبب نفوذ غبار به جو استان می‌شود، غبار در ساعاتی از روزهای یکشنبه (فردا) و دوشنبه و در مناطق مرزی از غلظت بیشتری برخوردار خواهد بود.

صاحب‌خبر -

شهناز حق‌پرست کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اعلام هشدارهشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان، اظهار کرد: هوای استان تا روز دوشنبه صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد خواهد بود. وزش باد، بتدریج سبب نفوذ غبار به جو استان بویژه در نواحی غربی خواهد شد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود؛ غبار در ساعاتی از روزهای یکشنبه (فردا) و دوشنبه و در مناطق مرزی از غلظت بیشتری برخوردار باشد.

کارشناس اداره‌کل دامپزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: در ساعاتی از امروز و فردا علاوه بر افزایش ابر ممکن است شاهد رگبارهای موقت و پراکنده باران در نواحی شرقی استان باشیم.

وی تصریح کرد: از روز سه‌شنبه تا پایان هفته، به استثنای وزش باد که طی ساعاتی از روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه و در مناطق مرزی نسبتاً شدید خواهد بود؛ پدیده قابل توجه دیگری برای سطح استان نخواهیم داشت. همچنین؛ دمای هوا تا پایان هفته تغییرات زیادی نخواهد داشت.

انتهای پیام/پ

نظر شما