شناسهٔ خبر: 55482713 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

آژیرهای هشدار در شهرک‌های صهیونیستی/شلیک 160 راکت

رژیم صهیونیستی ضمن اعلام اینکه مقاومت فلسطین تا کنون 160 راکت به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک کرده‌ است، از به صدا درآمدن دوباره آژیرهای هشدار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، مقاومت فلسطین از دیروز (جمعه) تا به امروز ۱۶۰ راکت و موشک به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک کرده است.

 

ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد، از زمان آغاز حمله ۳۰ حمله به ۴۰ هدف جهاد اسلامی در نوار غزه داشته است و برای یک حمله یک هفته‌ای و شاید طولانی‌تر آماده می‌شود.

 

همچنین رسانه‌ها صبح امروز (شنبه) از به صدا درآمدن دوباره آژیرهای هشدار در شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه خبر داد.

 

بر اساس گزارش رسانه‌های فلسطینی، «سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی صبح امروز «النقب» و شهرک‌های مجاور غزه را راکت‌باران کرد و آژیرهای هشدار در شهرک‌های «کوسوفیم»، «سدیروت»، «مردخای»، «کارمیا»، «نیرعام» و «افیم» و نیز گذرگاه «کرم ابوسالم» به صدا درآمد.

 

گردان‌های «شهداء الاقصی» تیپ «العامودی» مسؤولیت راکت پراکنی به سمت سدیروت را بر عهده گرفت.

 

از سوی دیگر شبکه «المیادین» از پرواز گسترده جنگنده‌های هجومی و شناسایی رژیم صهیونیستی بر فراز نوار غزه خبر داد.

 

حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه از عصر دیروز (جمعه / ۱۴ مرداد) تحت عنوان «صبح صادق» آغاز شد و تا کنون ۱۰ فلسطینی از جمله «تیسیر الجعبری» فرمانده ارشد جهاد اسلامی در این حمله به شهادت رسیده‌اند.

 

دور تنش کنونی از بازداشت «بسام السعدی» از سران ارشد جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری در هفته گذشته آغاز شد و میانجی‌گری مصر برای پایان دادن به این تنش‌ها به جایی نرسید./فارس

نظر شما