شناسهٔ خبر: 55481290 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تحولات لحظه به لحظه حمله رژیم صهیونیستی به غزه؛

موج شدید حملات موشکی مقاومت/ صدای انفجار در تل آویو شنیده می شود

محمدعلی تخت رونده

به دنبال حملات موشکی کوبنده گروه های مقاومت به مواضع رژیم صهیونیستی، آژیر خطر در تل آویو به صدا درآمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، منابع وابسته به رژیم صهیونیستی اعلام کردند: برآورده های اولیه حاکی از آن است که تاکنون بیش از ۲۰۰ موشک از غزه به اسرائیل شلیک شده است.

جنایت جدید رژیم صهیونیستی در حمله به جبالیا در شمال غزه

منابع فلسطینی شامگاه شنبه از ارتکاب جنایتی جدید توسط رژیم صهیونیستی در حمله به جبالیا در شمال نوار غزه خبر دادند.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه دست به جنایتی جدید زد.

منابع فلسطینی گزارش دادند که این حمله به برجاماندن تعداد زیادی شهید منجر شده که اکثر آنها را کودکان تشکیل می‌دهند.

تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غزه

خبرنگار شبکه خبری المیادین شامگاه شنبه از رسیدن شماری از شهدا از جمله چند کودک به بیمارستان درپی بمباران جبالیا از سوی رژیم صهیونیستی خبر داد.

آماده باش سرایا القدس به نیروهایش

فرماندهی گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به تمام نیروهای میدانی خود دستور آماده باش کامل داد تا به محض دریافت دستور طبق برنامه عمل کنند.

بر همین اساس گردان های قدس به نیروهای میدانی خود و در رأس آن نیروهای ویژه و یگان های نخبه دستور آماده باش داده است.

در خبر دیگر مربوط به فلسطین اینکه «منذر الحایک» سخنگوی جنبش فتح گفت که سیاست بمباران و کشتار توسط کابینه رژیم صهیونیستی تروریستی بوده و هدف از آن انتخاباتی است.

وی افزود: جامعه بین الملل باید سکوت خود را بشکند و برای توقف تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین مداخله کند.

حمله توپخانه و هوایی رژیم صهیونیستی به غزه

خبرنگار الجزیره از یورش هوایی جدید و حملات توپخانه ای رژیم صهیونیستی به مناطقی از غزه خبر داد.

موج شدید حملات موشکی مقاومت

منابع فلسطینی از موج جدید حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی خبر دادند. این منابع از شنیده شدن صدای آژیر ممتد خطر و انفجارهای شدید در تل آویو خبر دادند.

سرایا القدس اعلام کرد: ما تل آویو، اسدود و عسقلان و سدیروت را با موشکهای انبوه در جریان عملیات وحدت میادین هدف قرار دادیم.

واکنش مسکو به حمله رژیم صهیونیستی به غزه

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز شنبه در واکنش به دور تازه جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه اعلام کرد که مسکو از طرف های درگیر می خواهد به سوی آتش بس پایدار بازگردند.

دیپلمات ارشد وزارت خارجه روسیه اضافه کرد: مسکو به‌طور جدی نگران دور جدیدی از خشونت‌های مسلحانه میان اسرائیل و فلسطین است.ما از همه طرف‌های درگیر می‌خواهیم حداکثر خویشتن‌داری را به خرج داده، از تشدید فعالیت‌های نظامی خودداری کنند و فوراً به آتش‌بس پایدار بازگردند. روسیه عمیقاً نسبت به این تحولات نگران است، تحولاتی که می تواند به یک رویارویی نظامی تمام عیار میان فلسطین و اسرائیل منجر شود و می تواند وضعیت انسانی اسفناک حال حاضر در نوار غزه را شدت بخشد.

واکنش پارلمان یمن به جنایت رژیم صهیونیستی علیه غزه

پارلمان یمن جنایت رژیم صهیونیستی علیه غزه را محکوم و بر حق ملت و مقاومت فلسطین در پاسخ به این جنایت تاکید کرد.

پارلمان یمن افزود: مقاومت و استواری ملت فلسطین در برابر تجاوز رژیم صهیونیستی را ارج می نهیم و شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین را به این جنبش و خانواده وی تسلیت می گوییم.

پارلمان یمن همچنین ترور الجعبری از فرماندهان برجسته گردان قدس را به شدت محکوم کرد.

حملات خمپاره ای سرایا القدس به مقر عملیات ارتش رژیم صهیونیستی

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، اعلام کرد که مقر عملیات ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه ناحل عوز در شرق غزه را هدف ده‌ها خمپاره قرار داده است.

از سوی دیگر شرکت برق غزه اعلام کرد که به علت کمبود سوخت فعالیت تنها نیروگاه برق غزه متوقف شده است.

این درحالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند که نخست‌وزیر این رژیم، «بنیامین نتانیاهو» را برای بررسی تحولات جاری در نوار غزه به دیدار فراخوانده است.

«یائیر لاپید»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، از نتانیاهو نخست وزیر اسبق دعوت کرده که فردا (یکشنبه ۷ اوت) با وی دیدار کند.

قرار است در این دیدار تحولات امنیتی جاری در نوار غزه بررسی شود.

از سوی دیگر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای زرهی و تانک‌های این رژیم مواضع جهاد اسلامی در مرکز نوار غزه را هدف قرار داده است.

در دومین روز حمله نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیروهای زرهی و تانک‌های این رژیم مواضع جهاد اسلامی را در مرکز نوار غزه هدف قرار داده‌اند.

واکنش دمشق به حمله صهیونیستها به غزه

وزارت امور خارجه سوریه تحولات جاری در نوار غزه را شاهد تازه ای بر توحش و نژادپرستی رژیم صهیونیستی دانست.

یک منبع وابسته به وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد: تازه‌ترین دور جنایات اسرائیل تا کنون به کشته شدن ده‌ها بی گناه از جمله زنان و کودکان در غزه انجامیده و صحنه ساختمان‌های ویران شاهد تازه‌ای بر توحش و نژادپرستی این نظام اشغالگری است که از هیچ جنایت و اقدام تروریستی در حق فلسطینیان فروگزار نمی‌کند.

این منبع سوری، شهادت شهروندان فلسطینی به ملت فلسطین و خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت و بر ادامه حمایت سوریه از برادران فلسطینی در احقاق حقوقشان تأکید و بر ضرورت وحدت فلسطینیان در سطح داخلی و خارجی برای رویارویی با این حملات تا زدن مهر پایان بر اشغالگری چند دهه‌ای رژیم صهیونیستی و تحقق آرمان تشکیل کشور مستقل فلسطین با پایتختی قدس و تضمین بازگشت آوارگان به خانه‌هایشان تأکید کرد.

منبع وابسته به وزارت خارجه سوریه، همچنین از بی تفاوتی جامعه جهانی به این جنایات انتقاد کرد و این موضوع را نشانه هم‌دستی با تل آویو و نادیده گرفتن همه ارزش‌های انسانی و قوانین بین‌المللی دانست.

سوریه مسئولیت تنش را متوجه رژیم صهیونیستی دانسته و خواستار محاکمه سران رژیم صهیونیستی شد که به جنایت علیه بشریت عادت کرده‌اند

منبع مسئول در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: اولویت اصلی کشورهای عربی در این شرایط حمایت کامل از ملت فلسطین برای دفاع از حقوقش و رسوا کردن نیت های شوم رژیم صهیونیستی است.

این منبع تاکید کرد که فلسطینیان جز با مبارزه و فداکاری و ایستادگی در برابر سیاست‌های رژیم صهیونیستی به حقوق خود دست نمی‌یابند.

دست بالا رزمندگان جهاد در نبرد با صهیونیستها

رسانه های رژیم صهیونیستی امروز اعلام کردند که جنبش جهاد اسلامی و شاخه نظامی آن سرایا القدس در نبرد کنونی با این رژیم دست بالا را دارد.

رسانه های صهیونیست اذعان کردند که جهاد اسلامی توان جنگی و رزمی خود را حفظ کرده است.

این در شرایطی است که برای دومین روز متوالی حملات رژیم صهیونیستی به غزه ادامه دارد.

همزمان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز شنبه اعلام کرد که به نبرد با دشمن صهیونیست ادامه خواهد داد.

در بیانیه سرایا القدس آمده است: به ملت فلسطین اطمینان می دهیم که روحیه رزمندگان ما در بهترین وضع است و رزمندگان ما دست بالا را در میدان نبرد دارند.

واکنش جهاد اسلامی به تحرکات برای آتش بس

جنبش جهاد اسلامی به پیشنهاد مصر برای آرام‌سازی اوضاع و توقف درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی پاسخ منفی داده و اعلام کرده است که اکنون زمان پاسخگویی به جنایات دشمن صهیونیستی است.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین نیز به نقل از رسانه‌های عبری زبان اعلام کرد که مصر به رژیم صهیونیستی ابلاغ کرده که قادر به برقراری آتش‌بس در غزه نیست.

پیشتر نیز خبرنگار المیادین به نقل از برخی منابع در جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که این جنبش فعلاً هیچگونه وساطتی را از طرف مصر نمی‌پذیرد و تمرکز بر میدان و ادامه حملات راکتی به اراضی اشغالی است.

این در حالی است که گردان های قدس در بیانیه‌ای ضمن اعلام ادامه جنگ در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی تاکید کرده است: به مردم فلسطین و حامیان مقاومت اطمینان می دهیم که روحیه رزمندگان ما در بهترین حالت قرار دارد.

حمله جدید جنگنده های صهیونیست به غزه

جنگنده های رژیم صهیونیست منزلی را در بیت حانون و اراضی کشاورزی را در خان یونس در غزه خبر داد.

شمار شهدای حمله به غزه به ۱۵ نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از شهادت یک فلسطینی دیگر در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به شهر غزه خبر داد.

بدین گونه شمار کلی شهدا تا این لحظه به ۱۵ نفر افزایش یافت.

پاکستان حمله به غزه را جنایتی تروریستی خواند

پاکستان حمله اشغالگران اسرائیلی به غزه را به شدت محکوم کرد و آن را اقدامی تروریستی خواند.

مقاومت سکوهای سامانه گنبد آهنین را هدف قرار داد

گروهان‌های قدس اعلام کرد که سکوهای سامانه گنبد آهنین را در شمال منطقه علومیم در مجاورت باریکه غزه هدف قرار داده است.

اصابت ۴ موشک به فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون

منابع عبری زبان از اصابت ۴ موشک به فرودگاه بین‌المللی بن‌گوریون خبر دادند. در همین حال، این منابع از به صدا درآمدن آژیر خطر در جنوب شرق تل آویو خبر دادند.

موشک‌های مقاومت به نزدیکی قدس و تل آویو رسید

منابع عبری زبان اعلام کردند که سامانه گنبد آهنین ۵ موشک شلیک شده از غزه را در منطقه مودیعین مابین تل آویو و قدس اشغالی در فاصله ۸۰ کیلومتری نوار غزه رهگیری و منهدم کرده است.

زخمی شدن دو نظامی صهیونیست در حمله راکتی مقاومت

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در حمله راکتی مقاومت به شهرک صهیونیستی اشکول، دو نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

هشدار در مورد نفوذ پهپادهای مقاومت به اراضی اشغالی

شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که منابع امنیتی اسرائیلی نسبت به نفوذ پهپادهای مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور باریکه غزه هشدار دادند.

برخی منابع گفته‌اند که تعدادی از پهپادهای مقاومت به داخل اراضی اشغالی به ویژه منطقه ناحل عوز نفوذ کردند.

اصابت موشک مقاومت به کارخانه‌ای در اشکول

منابع عبری زبان از اصابت مستقیم یکی از موشک‌های مقاومت به کارخانه‌ای در شهرک صهیونیستی اشکول در مجاورت باریکه غزه خبر داده و اعلام کردند که بر اثر این حمله، در این منطقه آتش‌سوزی به وقوع پیوسته است.

منابع فلسطینی همچنین تصویری از تخریب کامل برخی خانه‌ها در غزه در حملات جنایتکارانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به این منطقه منتشر کرده اند:

اصابت ۴ موشک به فرودگاه بن‌گوریون/موشک‌های مقاومت به تل‌آویو رسید

حماس: عادی ساز ی روابط با صه یونیستها آن را به ارتکاب جنایات بیشتر علیه فلسطینیان تشویق می کند

حازم قاسم، سخنگوی حماس گفت: رژیم اشغالگر قدس تجاوزات خود را علیه مردم و مقدسات ما از ابتدای جریان عادی‌سازی روابط تشدید کرده است.

حازم قاسم خاطرنشان کرد که این توافق‌ها، رژیم صهیونیستی را تشویق می‌کند تا جنایات خود علیه مردم فلسطین تشدید کند.

سخنگوی حماس تاکید کرد: رژیم صهیونیستی دشمن اصلی ملت فلسطین بوده و خواهد ماند و این نشان می دهد که مسئله فلسطین، موضوع محوری همه امت اسلامی باقی خواهد ماند.

وی از ملت های اسلامی خواست تا صدای خود را در نفی جنایت صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین بلند کرده و برای مقابله با پروژه صهیونیستی که ملت فلسطین و امنیت ملی کشورهای عربی و جهان اسلام را هدف قرار می‌دهد، متحد شوند.

لغو تمامی پروازهای آمریکا به سرزمین‌های اشغالی

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از لغو تمامی پروازهای آمریکا به سرزمین‌های اشغالی خبر دادند. رسانه‌های صهیونیست اعلام کردند آمریکا از بیم برخورد هواپیماهای خود با موشک‌های جنگی، تمامی پروازها را لغو کرد.

گفتنی است در پی آغاز تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه غزه از روز گذشته تاکنون، مقاومت فلسطین دستکم ۱۸۰ فروند موشک به سوی اراضی اشغالی پرتاب کرده که بنابر اعلام منابع فلسطینی بیش از ۶۰ درصد از آنها نیز از سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی عبور کرده است.

ادامه حملات موشکی مقاومت علیه شهرک ها

منابع فلسطینی از ادامه حملات موشکی مقاومت علیه شهرک های اطراف غزه و به صدا درآمدن آژیر خطر در این مناطق به طور گسترده خبر می دهند.

جهاد اسلامی: صحبتی درباره آتش بس مطرح نیست

داود شهاب مدیر دفتر رسانه ای جنبش جهاد اسلامی در گفتگو با المیادین تاکید کرد: در شرایط کنونی هیچ صحبتی درباره آتش بس در غزه مطرح نیست. وی تاکید کرد که مقاومت در راستای تحمیل خسارت علیه رژیم صهیونیستی به عملیات خود ادامه خواهد داد.

لبنان محکوم کرد

دولت لبنان تجاوز رژیم صهیونیستی علیه غزه را به شدت محکوم کرد و جامعه بین المللی خواست برای توقف این تجاوزات فوراً وارد عمل شوند.

زخمی شدن یک شهرک نشین صهیونیست

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند در پی اصابت یک موشک از غزه به کیبوتس نیریم در منطقه اشکول (اطراف نوار غزه) یک صهیونیست زخمی شده است.

آخرین آمار تجاوزات علیه غزه

وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه ای از افزایش شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه به ۱۱ نفر خبر داد.

ادامه پرواز جنگنده ها بر فراز غزه

خبرنگار المیادین دقایقی پیش از ادامه پرواز جنگنده های رژیم صهیونیستی بر فراز غزه خبر داد.

شلیک ۱۸۰ موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی

تامیر ستاینمن خبرنگار اسرائیلی اعلام کرد که از آغاز دور جدید حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۸۰ موشک و راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک کردند.

زندگی در شهرک های صهیونیستی فلج شد

منابع فلسطینی با انتشار تصاویری از شهرک های صهیونیستی اطراف غزه به ویژه سدیروت از فلج شدن همه فعالیت های در این مناطق خبر می دهند.

شمار شهدا به ۱۱نفر رسید/زندگی در شهرک‌های صهیونیستی فلج شد+تصاویر

شمار شهدا به ۱۱نفر رسید/زندگی در شهرک‌های صهیونیستی فلج شد+تصاویر

شمار شهدا به ۱۱نفر رسید/زندگی در شهرک‌های صهیونیستی فلج شد+تصاویر

عملیات نظامی علیه غزه ادامه خواهد داشت

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات نظامی کنونی علیه غزه چند روز تا یک هفته و اگر لازم باشد، بیشتر هم طول بکشد. سخنگوی ارتش صهیونیستی گفته که در شرایط حالی، هیچ وساطتی را نمی‌پذیریم.

ران کوخاو همچنین تصریح کرد که بازداشت گسترده فعالان جهاد اسلامی در کرانه باختری، بخشی از عملیات نظامی کنونی در غزه است.

حمله مجدد جنگنده‌ها به شرق خان یونس

منابع فلسطینی اعلام کردند که جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی دقایقی پیش زمینی را در شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند.

حمله راکتی مقاومت به ناحل عوز

مقاومت فلسطین لحظاتی پیش در پاسخ به ادامه جنایات دشمن صهیونیستی علیه غزه، پایگاه نظامی ناحل عوز در مجاورت این باریکه را هدف حمله راکتی قرار داد.

لزوم باقی ماندن شهرک نشینان در پناهگاه‌ها

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز شنبه با صدور بیانیه ای از همه شهرک نشینان اطراف غزه خواست همچنان در داخل پناهگاه‌ها باقی بمانند.

جهاد اسلامی میانجیگری مصر را رد کرد

خبرنگار المیادین به نقل از برخی منابع در جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که این جنبش فعلاً هیچگونه وساطتی را از طرف مصر نمی‌پذیرد و تمرکز بر میدان و ادامه حملات راکتی به اراضی اشغالی است.

زخمی شدن ۳ فلسطینی در حمله به خان یونس

منابع فلسطینی اعلام کردند که در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه، ۳ فلسطینی زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم است.

۱۶ تن بمب بر سر مردم غزه ریخته شد

روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت طی روز جمعه ۱۴ هدف مربوط به جهاد اسلامی فلسطین در غزه هدف گرفته و ۱۶ تن بمب و گلوله استفاده شد.

تصاویر شهدای غزه

منابع فلسطینی همچنین تصویری از شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه غزه منتشر کرده اند.

فرمانده ای که اسرائیل در نوار غزه به شهادت رساند که بود؟

شهید تیسیر الجعبری در ۱۸ ژانویه سال ۱۹۷۲ به دنیا آمد، نام کامل وی تیسیر محمود الجعبری و نام مستعار ایشان ابومحمود بود.

الجعبری از خانواده شهید احمد الجعبری، فرمانده عملیاتی گردان‌های عزالدین قسام است. شهید احمد الجعبری یکی از اصلی ترین شخصیت‌های مقاومتی تحت پیگرد سازمان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی بود که در سال ۲۰۱۲ به شهادت رسید.

خانواده شهید تیسیر الجعبری به دلیل پیوستن به صفوف گروه‌های مقاومت فلسطین به ویژه جنبش‌های مقاومت اسلامی (حماس) و جهاد اسلامی شهرت دارد. وی از دوران کودکی به جنبش جهاد اسلامی پیوست و چندین سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی در حبس بود. همچنین پس از توافق اوسلو میان سازمان آزادی بخش فلسطین و رژیم صهیونیستی، شهید الجعبری چندین بار توسط تشکیلات خودگردان فلسطین نیز دستگیر شد.

از مهم‌ترین وظایف و مسئولیت‌های وی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

عضو شورای نظامی گردان‌های قدس و فرمانده منطقه شمالی گردان‌های قدس. وی در سال ۲۰۱۹ به جای شهید بها ابوالعطا به عنوان مسئول منطقه شمالی نوار غزه انتخاب شد. فرمانده ای که وی نیز از سوی رژیم صهیونیستی در همان سال ۲۰۱۹ ترور شده بود. در جریان انتفاضه الاقصی از رهبران گردان‌های قدس بود.

الجعبری پرونده عملیات مرکزی گردان‌های قدس در نوار غزه را رهبری می‌کرد و در توسعه آن نقش برجسته ای داشت. وی در جریان نبرد «شمشیر بیت المقدس» فرماندهی منطقه شمالی گردان‌های قدس را برعهده داشت. الجعبری از ناظران پروژه‌های ساخت موشک‌های مقاومت بود.

سید عمار حکیم: رژیم ظالم صهیونیستی نمی تواند اراده ملت فلسطین را تضعیف کند

«سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در پیامی ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شهادت یکی از فرماندهان جهاد اسلامی را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: در اندوه شهادت شیخ «تیسیر الجعبری» و یارانش که به دست دژخیمان صهیونیست در غزه به شهادت رسیدند خود را با ملت سرفراز فلسطین و به خصوص جنبش جهاد اسلامی شریک می‌دانیم.

در ادامه پیام مذکور عنوان شده است: ضمن طلب رحمت و مغفرت برای آنان از درگاه الهی، تأکید می‌کنیم که ترور و محاصره ظالمانه و سیاست سرقت زمین‌ها سست‌تر از آن است که اراده ملت غیور فلسطین را در ادامه مسیر مطالبه حقوق مشروع و مسئله عادلانه‌اش تضعیف کند.

بازداشت گسترده فعالان جهاد اسلامی در کرانه باختری

تال لیو رام خبرنگار روزنامه معاریو اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز شنبه ۲۰ نفر از اعضا و فعالان جنبش جهاد اسلامی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کرده است.

رام عنوان کرد که این افراد در عملیات‌ها علیه رژیم صهیونیستی مشارکت داشتند.

زخمی شدن ۸ صهیونیست در حملات راکتی مقاومت

سازمان ستاره سرخ داود اعلام کرد که در حملات راکتی مقاومت به اراضی اشغالی، ۸ صهیونیست زخمی شدند که ۵ نفر از آنان به بیمارستان‌های اسوتا و برزیلای منتقل شدند.

۱۰۰ موشک از گنبد آهنین عبور کرد

ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای اذعان کرد که ۱۶۰ فروند راکت و موشک توسط جنبش جهاد از نوار غزه شلیک شد که فقط حدود ۶۰ فروند توسط گنبد آهنین رهگیری شد و مابقی به شهرک‌ها برخورد کردند.

تحلیلگر صهیونیست: اسرائیل مرتکب اشتباه بزرگی شد!

گال برگر تحلیلگر اسرائیلی اذعان کرد که رژیم صهیونیستی پس از ترور تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد جهاد اسلامی در غزه مرتکب اشتباه بزرگی شد.

برگر تصریح کرد که این بار اشتباه بزرگ رژیم صهیونیستی این بود که تنها یک هدف یعنی جهاد اسلامی را انتخاب کرد و حماس از این اشتباه استفاده خواهد کرد و هر کاری که بخواهد پشت پرده و مخفیانه انجام می‌دهد.

وی تاکید کرد که اکنون همه گروه‌های فلسطینی به اسم جهاد اسلامی ما را مورد حمله قرار می‌دهند و همه آن‌ها علیه ما متحد شدند و مسبب این وضعیت تنها یائیر لاپید است.

۱۲۰ موشک و راکت از غزه شلیک شده است

پایگاه خبری عبری زبان ریشت کان اعلام کرد که تا این لحظه شلیک ۱۲۰ راکت و موشک از غزه به سمت اراضی اشغالی گزارش شده است که سامانه گنبد آهنین توانسته ۵۵ موشک را رهگیری و منهدم کند.

در حال تکمیل...

نظر شما