شناسهٔ خبر: 55478267 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کنعانی: حق قانونی ملت و مقاومت فلسطین دفاع از خود برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی است

تهران- ایرنا- سخنگوی وزارت امور خارجه با محکومیت حمله وحشیانه رژیم آپارتاید صهیونیستی به غزه، اعلام کرد: این حق قانونی ملت و گروههای مقاومت فلسطین است که برابر تجاوزات و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی اقدام و از خود دفاع کنند.  

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه ایرنا، ناصر کنعانی حمله وحشیانه رژیم آپارتاید صهیونیستی به غزه و ترور فرماندهان مقاومت و جمعی از مردم بی دفاع فلسطین را به شدت محکوم کرد.  

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام رژیم غاصب صهیونیستی را جنایتکارانه، ماجراجویانه و تحریک آمیز توصیف کرد و گفت:مسئولیت این جنایت و پیامدهای تجاوز و حمله این رژیم به فلسطین و غزه بطور کامل متوجه رژیم آپارتاید اسرائیل است.  

کنعانی افزود: این حق قانونی ملت و گروههای مقاومت فلسطین است که در برابر تجاوزات و اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی اقدام و از خود دفاع کنند.  

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی همچنین از همه کشورها و نیز سازمان‌های بین المللی خواست تا به مسئولیت قانونی و نیز اخلاقی و انسانی خود در دفاع از ملت مظلوم فلسطین، محکومیت اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی و پیشگیری از ادامه جنایات این رژیم که عامل اصلی بی ثباتی و ناامنی در منطقه است، عمل نمایند.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز جمعه چند منطقه نوار غزه را هدف حملات هوایی خود قرار داد که در جریان آن تاکنون دست‌کم هشت فلسطینی شهید و ۵۰ نفر دیگر زخمی شده اند.

نظر شما