شناسهٔ خبر: 55405205 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون فوتبال | لینک خبر

نشست مسئولین مرکز ملی فوتبال با سازمان عمران شهرداری تهران

به منظور بررسی و تکمیل برخی از پروژه های عمرانی، مسئولین مرکز ملی فوتبال و سازمان عمران شهرداری تهران صبح امروز نشستی را برگزار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید علی میرغفاری، معاون اجرایی مرکز ملی فوتبال به همراه علی بابایی، دبیر کمیته عمران و زيرساخت نشستی را با مهندس احمدی، مهندس ترابی از مسئولین سازمان عمران شهرداری تهران برگزار کرده و در خصوص پروژه های مرکز ملی فوتبال به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سید علی میرغفاری، معاون اجرایی مرکز ملی فوتبال درباره این جلسه گفت:در راستای حمایت های دکتر زاکانی، شهردار محترم تهران و پیرو نشست های مشترک با سرپرست محترم فدراسیون فوتبال آقای دکتر ماجدی و در جهت استفاده از ظرفیت های حوزه مدیریت شهری در راستای توسعه، تجهیز و تکمیل همچنین نگهداری سرمایه های فوتبال ملی ایران، نشست امروز برگزار شد.

وی گفت: در واقع سازمان عمران شهرداری تهران پیگیر 4 کار عمرانی در مرکز ملی فوتبال بود که موضوع سردرب، ورودی نگهبانی، دکل ها و پروژکتورهای زمین های شماره یک، دو و زمین مصنوعی، تکمیل خوابگاه بانوان و احداث 500 متر رختکن برای زمین شماره دو و چمن مصنوعی مطرح شده و آغاز عملیات در این بخش مورد موافقت اعضا با حمایت کامل شهردرای قرار گرفت. بر همین اساس پیگیری های لازم از سوی ما و کمیته عمران و زيرساخت فدراسیون فوتبال با مسئولین شهرداری صورت می گیرد تا فعالیت های لازم انجام شود و امکانات و بستر مناسبی را برای تیم های ملی فراهم کنیم.

نظر شما