شناسهٔ خبر: 55365447 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه هنری | لینک خبر

برگزاری عصر خاطره «بیسیم‌چی‌ها» در کرمانشاه

صاحب‌خبر -

مراسم پاسداشت شهدا و ایثارگران بیسیم‌چی‌ (گردان لیله‌القدر) با عنوان عصر خاطره «بیسیم‌چی‌ها» عصر چهارشنبه ۵ مردادماه ۱۴۰۱ در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، به همت این نهاد انقلابی هم‌زمان با سالگرد عملیات غرور‌آفرین مرصاد و روز کرمانشاه‌ این مراسم با روایتگری فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس، در سینما آزادی کرمانشاه به کار خود پایان داد.

افشین آزادی رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه در مصاحبه‌ای با پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری، گفت: این مراسم باهدف تجلیل از رشادت‌های شهدا و ایثارگران بیسیم‌چی‌ با حضور خانواده‌های معزز شهدای گرانقدر گردان لیله‌القدر، جمعی از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهامت و مردم شریف کرمانشاه برگزار شد.

آزادی افزود: در این مراسم حاج علی‌محمد زاده، حاج مجتبی واعظی، حاج محمد طالبی و تنی چند از رزمندگان بیسیم‌چی‌ دفاع مقدس به بیان خاطرات جنگ تحمیلی پرداختند.

وی با اشاره به تولیدات مختلف هنری با محوریت بیسیم‌چی‌ها یادآور شد: در این برنامه علاوه بر روایتگری راویان بخش‌های متنوعی مانند: قطعه موسیقی با عنوان یاور فرمانده‌ها، نمایش صحنه‌ای تئاتر با عنوان بیسیم‌چی‌، نماهنگ تولیدی با موضوع شهدای بیسیم‌چی، رونمایی از نماهنگ سلام فرمانده با گویش کُردی و..‌. اجرا شد.

افشین آزادی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به جمع‌آوری و افزودن بر سرمایه‌ خاطرات جنگ، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‎های اصلی حوزه هنری، ضبط و جمع‌آوری خاطرات ایثارگران و یادگاران هشت سال دفاع مقدس است که درنهایت به تولید و انتشار آثار و تولیدات ارزشمند فرهنگی ختم می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما