شناسهٔ خبر: 55357284 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۲۵ موکب آذربایجان‌غربی در اربعین حسینی خدمت رسانی می‌کنند

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در آذربایجان‌غربی گفت: ۲۵ موکب از این استان برای ارائه خدمات به زوار در اربعین حسینی آماده شده و در زمان مورد نظر در مسیر‌های مشخص مستقر می‌شوند.

صاحب‌خبر -

سیدحسن حسینی گفت: این موکب‌ها روزانه برای ۸۰ هزار زائر در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام اطعام طبخ کرده و توزیع می‌کنند و ظرفیت اسکان روزانه ۱۵ هزار زائر را نیز دارند.

او گفت: موکب‌های آذربایجان‌ غربی امسال در مرز بازرگان، سه راهی ایواوغلی، مرز مهران و همچنین شهرهای نجف، کربلا و سامرا مستقر خواهند شد.

حسینی گفت: تمامی خدماتی بهداشتی، خوراکی، تغذیه و درمانی موکب‌های ایرانی و به تبع آن موکب‌های آذربایجان‌غربی در پیاده وری اربعین رایگان است.

او با اشاره به اینکه برخی سودجویان با شگردهای گوناگون به گرفتن پول و هزینه ثبت‌نام و اقامت از زائران اقدام می‌کنند، گفت: این عوامل سودجو از ستاد اجرایی موکب‌ها مجزا هستند زیرا ستاد عتبات و خدماتی که این ستاد در ایام اربعین ارائه می‌دهد کاملا رایگان است.

امسال ۲۶ شهریورماه مصادف با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است، شماره حساب‌های ۱۲۲۵۸۱۲۷۱۷۸۵۱ بانک انصار و ۰۱۰۳۰۳۳۵۳۵۰۰ بانک ملی پذیرای کمک‌های مردی به ستاد اربعین است.

نظر شما