شناسهٔ خبر: 55339734 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

رئیس عقیدتی‌ ـ سیاسی پایگاه شهید فکوری تبریز:

قرآن عامل رهایی انسان از یوغ بردگی ستمگران است

حجت‌الاسلام «مجتبایی‌فر» گفت: قرآن کریم نشانگر راهی است که پیمودن آن انسان را از یوغ بردگی ستمگران نجات می‌دهد و از اسارت در زنجیر جهل، خرافه و هواهای شیطانی می‌رهاند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، محفل انس با قرآن کریم با حضور چهره‌های برتر قرآنی امروز (پنج‌شنبه) در پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز برگزار شد.

حجت‌الاسلام «اصغر مجتبایی‌فر» رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه شهید فکوری در این مراسم با تاکید بر اهمیت قرآن در رشد و تعالی بشر اظهار داشت: قرآن کریم نشانگر راهی است که پیمودن آن انسان را از یوغ بردگی ستمگران نجات می‌دهد و از اسارت در زنجیر جهل، خرافه و هواهای شیطانی می‌رهاند و او را در مسیر سلامت قلب، پاکی ظاهر و باطن و پیشرفت مطلوب انسانی و معنوی قرار می‌دهد.

وی افزود: قرآن حاوی معیارهای جاودانه برای شناخت حق از باطل و سره از ناسره است. با شناخت این ویژگی‌ها و خصوصیات است که درک عظمت و رفعت ذاتی قرآن کریم و برتری آن بر دیگر انوار الهی روشن می‌شود.

رییس عقیدتی سیاسی پایگاه شهید فکوری ادامه داد: برای شناخت ابعاد گوناگون عظمت و فضیلت قرآن، باید به حاملان علوم الهی و آگاهان به اسرار این کتاب عظیم که همانا پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) هستند، مراجعه کرد و در سایه آموزه‌های آن‌ها به فهم تعالیم قرآن نایل آمد و عظمت آن را درک کرد.

انتهای پیام/

نظر شما