شناسهٔ خبر: 55281282 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

در جاشیه مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال؛

پیروانی: به این زودی‌ها شاهد ورود VAR به فوتبال کشور نخواهیم بود

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره مشکلات داوری به علت فقدان وجود فناوری VAR گفت: دوست نداریم باز هم کمبودهای سال گذشته مثل مشکلات داوری و فقدان ‌VAR را شاهد باشیم که البته فکر نمی‌کنم با وجود تمام وعده‌ها، این فناوری تا سالیان سال هم وارد فوتبال ما شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، مراسم قرعه‌کشی بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، عصر امروز (دوشنبه) برگزار شد. تنی چند از مسوولان فدراسیون، مدیران سازمان لیگ، نمایندگان باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر و جمعی از پیشکسوتان در این مراسم حضور داشتند.

افشین پیروانی، پس مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر درخصوص فصل جدید اظهار داشت: امیدوار به رقم خوردن اتفاقات خوب برای همه تیم‌ها و در انتظار شروع لیگ خوبی هستیم. دوست نداریم باز هم کمبودهای سال گذشته مثل مشکلات داوری و فقدان فناوری کمک‌داور ویدئویی/VAR را شاهد باشیم که البته فکر نمی‌کنم با وجود تمام وعده‌ها، تا سالیان سال هم وارد فوتبال ما شود. کیفیت چمن‌ها و وضعیت استادیوم‌ها باید اصلاح شود و همه چیز دست به دست هم بدهند تا لیگ خوبی داشته باشیم. همه تیم‌ها خوب‌ بوده و کادرفنی‌ مناسبی دارند که همه در حال زحمت کشیدن هستند.

وی افزود: پرسپولیس هواداران بسیاری دارد و خوشبختانه امسال هم شاهد حضور آنها هستیم که یار دوازدهم تیم محسوب می‌شوند. 

پیروانی در مورد وضعیت ورزشگاه‌ها برای تیم‌های لیگ برتر عنوان داشت: مسئولان در پاسخ تمام سوالات راجع به وضعیت استادیوم‌ها می‌گویند که در تلاش هستند و ما هم می‌گوییم ان شاء الله که همین‌طور است. برای یک لیگ خوب و پویا باید همه چیز دست به دست هم بدهد و کمبودها جبران شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها:

نظر شما