شناسهٔ خبر: 55160465 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

کادر و بازیکنان پرسپولیس چه گفتند؟

پیروانی: شأن اسکوچیچ خدشه دار شد/ رفیعی: در تیم ملی دودستگی وجود ندارد/ نعمتی: سال گذشته مشکلات بیرونی زیادی داشتیم

کادر و بازیکنان پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم صحبت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ 

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درمورد بستری شدن خود در بیمارستان اظهار داشت: ابتدا عید را تبریک گفته و آرزوی سلامتی دارم که بهترین نعمت است. چند روزی پایم درد می‌کرد و وقتی به دکتر رفتم، گفت بلافاصله باید بستری شوم. بحمدالله پس از دو روز بستری بودن در CCU، متوجه شدیم مشکل خاصی نیست و اکنون نیز سلامتی کامل دارم. برای هم وطنانم آرزوی سلامتی دارم.
 
وی در مورد لخته شدن خون در پای خود، گفت: خون در پایم لخته شدن بود اما خدا را شکر در شریان و ورید نبود بلکه در عضله بود و خدا را شکر به خیر گذشت.
 
مدیر پرسپولیس درخصوص شرایط تمرینات این تیم، پاسخ داد: شرایط تمرینات خوب است و امروز هم امیدوارم تمرین خوبی را پشت سر بگذاریم. فردا هم بازی دوستانه با تیم خوب نساجی داریم. ان‌شاءالله آماده می‌شویم تا بتوانیم با اتمام دادن بازی‌های بعدی به شرایط آرمانی نزدیک‌تر شویم.
 
پیروانی درمورد حواشی اخیر تیم ملی و اینکه اگر قرار بود اسکوچیچ ابقا شود بهتر بود یک هفته قبل این موضوع را اعلام می‌کردند تا این همه گزینه مطرح نشود، توضیح داد: اصلا اتفاق خوبی برای سرمربی تیم ملی نبود. هرچه باشد اسکوچیچ زحمت کشید و تیم را به اتفاق خیلی از افراد دیگر به جام جهانی برد. مطمئنا در صعود تیم سهمی داشت اما اتفاقاتی که افتاد، تصمیمات گرفته شده و حرف‌هایی که زده شد مقداری ناهماهنگی ایجاد کرد. شأن مربی تیم ملی مقداری خدشه دار شد اما به نظر من ابقای اسکوچیچ تصمیم خوبی بود. هرچند با هر مربی و هر اتفاقی باید توقع را پایین بیاوریم.
 
وی افزود: قرار است به جام جهانی برویم که خودم سابقه حضور در آن را دارم. نباید بگوییم قرار است فلان تیم را ببریم و فلان نتیجه را بگیریم. رفتن به جام جهانی یک افتخار بوده اما اگر به مرحله بعدی نیز برویم، چه اتفاقی در فوتبال ما می‌افتد؟ هنوز امکانات اولیه را نداریم که یکی از آنها مربوط به داوران است. هنوز لیگ شروع نشده دغدغه خودم این است. هر اشتباهی کردند گفتیم چرا VAR نیست؟
 
بازیکن اسبق تیم ملی تصریح کرد: این شرایط خیلی می‌تواند تاثیرگذار باشد‌. امکانات ابتدایی و زیرساخت ها را درست کنیم تا بتوانیم لیگ قوی و پویایی داشته باشیم. در کنار این لیگ قوی و پویا امیدوارم بتوانیم به هدف‌مان برسیم. همین که به جام جهانی رفتیم اتفاق مهم و خوبی بوده است. برخوردی که با سرمربی تیم ملی شد، واقعا خوب نبود و ان‌شاءالله همه دست به دست هم بدهند تا اکنون که تصمیم به ماندن اسکوچیچ گرفته‌اند از تیم ملی حمایت شود و همه دعا کنیم تا این تیم بتواند نتایج خوبی بگیرد.
 
پیروانی افزود: نتایج خوب بردن و رفتن به مرحله بعدی جام جهانی نیست. باید بازی خوب و منطقی انجام بدهیم تا دل مردم خوشحال شود.
 
وی درباره اینکه آیا اختلاف پیش آمده را می‌توان حل کرد، گفت: با یک اتفاق خوب می‌توان همه را دور هم جمع کرد. باید هرکسی شرح وظایفش را بداند. زمان ما هم بود اما نه به این شدت. امیدوارم ختم به خیر شود و همه در قالب یک تیم تلاش کنند تا بتوانیم به هدف خود برسیم.
 
 
*رفیعی: در تیم ملی دودستگی وجود ندارد
سروش رفیعی هافبک پرسپولیس درمورد آخرین وضعیت تمرینات تیم پرسپولیس اظهار داشت: تقریبا دو هفته خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان جدیدی داریم و در شروع تمرینات هستیم. کار را با کیفیت شروع کرده‌ایم و بازیکنان از تمرین و شرایط خیلی راضی هستند. کادرفنی هم از چیزی که تا الان بوده رضایت دارند. اطمینان دارم خیلی کار داریم اما تا الان همه چیز خوب بوده است.
 
وی درمورد حضور مربیان خارجی در کادرفنی پرسپولیس گفت: مربی دروازه‌بان ها و بدنساز ما خارجی هستند. می‌بینم دروازه بان ها خیلی خوب و با لذت کار می‌کنند‌. وقتی با بیرانوند صحبت می‌کردم خیلی از مربی دروازه‌بان‌ ها تعریف می‌کرد. پپه هم به عنوان بدنساز خوب کار را پیش می‌برد. تا الان همه چیز عالی بوده است.
 
هافبک ملی پوش پرسپولیس درمورد حواشی اخیر تیم ملی که در نهایت با ماندگاری اسکوچیچ همراه شد و همچنین دودستگی بازیکنان تیم ملی توضیح داد: از نظر من هیچ دو دستگی وجود ندارد و امیدوارم رسانه ها به ویژه رسانه‌هایی که بیشتر کنار فوتبال، تیم ملی، بازیکنان و ما بازیکنان هستید بیشتر مراقب باشید زیرا از حرف زدن و تک تک کلمات رسانه ها این مسائل در می‌آید‌. حرف زدن ها و تک تک کلمات شما باعث می شود این هجمه ها بیاید یا یکی فضای خوب و مناسب برای کار کردن ایجاد شود.
 
وی ادامه  داد: مطمئنم دو دستگی نبوده، اگر اختلاف نظر کوچکی هم بوده مطمئنا الان همه چیز مرتفع شده است. این مسائلی که در مورد اسکوچیچ و سرمربی گری تیم ملی وجود دارد، وظیفه فدراسیون است که تصمیم گیری کند. به هرحال انجام دادند و تا اینجای کار پیش رفته است. هر اتفاقی برای تیم ملی در ادامه بیفتد اتفاق خوبی است. فدراسیون، مردم، بازیکنان و همه دلشان می خواهد همه چیز خوب پپش برود.انرژی مثبت بدهیم ان شاءالله تیم ملی بهترین نتایج را در جام جهانی بگیرد.
 
بازیکن تیم ملی در مورد اینکه رئیس جمهور دستور داده بهترین امکانات برای تیم ملی فراهم شود، گفت: ان شاالله این اتفاق بیفتد. این خیلی خوب است.
 
 
*نعمتی: سال گذشته مشکلات بیرونی زیادی داشتیم
سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس در مورد شروع تمرینات فصل جدید پرسپولیس اظهار داشت: خداراشکر، فکر می کنم امسال نسبت به سال های قبل با قدرت شروع کردیم. شرایط تیم هم خیلی خوب است. امیدوارم با همین روند آماده فصلی جذاب شویم.
 
وی در خصوص برگزاری اردوی پیش فصل عنوان کرد: تا آنجا که من خبر دارم فکر نمی کنم اردویی برویم. تابع تصمیمات باشگاه و کادرفنی هستیم و وظیفه‌مان را انجام می دهیم.
 
نعمتی در مورد اینکه آیا بازیکنان از شرایط مالی ناراحت هستند، گفت: بحث گلایه نیست. از مدیریت انتظار داریم. فصل خیلی وقت است تمام شده و ما هنوز 30-20 درصد طلب داریم. انتظار داریم باشگاه در هفته های آینده این مشکل بزرگ را برطرف کند تا با آمادگی ذهنی کامل وارد مسابقات شویم.
 
هافبک پرسپولیس در مورد اضافه شدن نفرات جدید به تیم، اظهار داشت: بازیکنان خوبی جذب شدند. ان شاالله بتوانند خودشان را نشان بدهند. در کادرفنی هم مربی گلرها و بدنساز اضافه شده اند. شرایط خیلی خوبی دارند. جا دارد از رحیم پور و فنایی تشکر ویژه کنم که سال ها زحمت کشیدند. امیدوارم در تیم جدید موفق باشند. امسال کادرفنی خیلی خوبی داریم. اضافه شدن سیدجلال حسینی می تواند با تیم خیلی کمک کند چون با بچه ها خیلی رفیق است.
 
وی در مورد اینکه برخی تیم ها مثل استقلال به اردوی خارجی رفته اند اما این شرایط برای پرسپولیس فراهم نیست، گفت: شرایط اردویی بستگی به کادرفنی و مدیریت دارد. ما بازیکنان نباید در مورد این مسائل نظر بدهیم ولی همدلی و رفاقت به ویژه در اردو بیشتر می‌شود. بازی‌های تدارکاتی برای یک تیم خوب است اما بابت اردو مطیع کادرفنی هستیم و هر تصمیمی بگیرند، بازیکنان هم پشت شان هستند. به اردو برویم یا نرویم مهم نیست. مهم این است با قدرت لیگ را شروع می‌کنیم.
 
وی درمورد اینکه هواداران انتظار دارند برخلاف سال گذشته امسال پرسپولیس بار دیگر به روند قهرمانی برگردد، عنوان کرد: سال گذشته واقعا مشکل داشتیم. خودم چند سال است در پرسپولیس هستم و هیچ وقت از مشکلات تیم حرف نزدم اما فصل گذشته مشکلات زیادی از بیرون داشتیم. اگر این بحث‌های مالی امسال تا حدی حل شود و بچه‌ها از لحاظ ذهنی به هم نریزند فکر می‌کنم سال خوبی برای پرسپولیس خواهد شد و می‌توانیم دو جام لیگ برتر و جام حذفی را به دست آوریم.
 
هافبک پرسپولیس درمورد جدایی حمید مطهری از کادرفنی این تیم، توضیح داد: او خیلی برای این تیم زحمت کشید. امسال اولین سال سرمربیگری اش است و امیدوارم در نساجی موفق باشد. مطهری به همه بچه‌های پرسپولیس خیلی کمک کرد. شخصیت بزرگی داشت و امیدوارم در شغل جدیدش هم موفق باشد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما