شناسهٔ خبر: 55159312 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

پیروانی: شان اسکوچیچ خدشه‌دار شد

خبرگزاری ایسنا

مدیر تیم پرسپولیس می‌گوید شان اسکوچیچ خدشه‌دار شد، اما با همه این مسائل ابقای او تصمیم خوبی بود.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

افشین پیروانی در حاشیه تمرین امروز(دوشنبه)‌ پرسپولیس درباره وضعیت سلامتی‌اش اظهار کرد: سلامتی بزرگ‌ترین نعمت است. چند روز پایم درد می‌کرد و وقتی به دکتر رفتم، گفتند باید بستری شوم. بعد از دو روز که در سی سی یو بودم متوجه شدم که مشکل دیگری ندارم و سلامتی کامل دارم. خون درپایم لخته شده بود و خداراشکر در شریان نبود. خداراشکر به خیر گذشت.

او درباره وضعیت تمرینات پرسپولیس گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و فردا هم می‌رویم تا یک بازی دوستانه خوب انجام دهیم. امیدوارم به شرایط آرمانی نزدیک شویم.

پیروانی درباره رفت و برگشت اسکوچیچ گفت: برای سرمربی تیم ملی اتفاق خوبی نبود. اسکوچیچ زحمت کشید و تیم را به جام جهانی برد اما حرف‌هایی که زده شد باعث ناهماهنگی شد و شان اسکوچیچ خدشه‌دار شد. با همه این مسائل ابقای اسکوچیچ تصمیم خوبی بود.

او اضافه کرد: باید توقع‌ها را پایین بیاوریم. می‌گویند باید بروید و فلان تیم را شکست دهید و فلان نتیجه را کسب کنید. اگر به مرحله بعد هم برویم چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ هنوز امکانات اولیه را در اختیار نداریم. هنوز لیگ شروع نشده دغدغه همه ما اشتباهات داوری و کمک داور ویدیویی است. ابتدا باید زیرساخت‌ها را درست کنیم تا لیگ قوی و پویایی داشته باشیم.

مدیر پرسپولیس ادامه داد: برخوردی که با اسکوچیچ شد، خوب نبود اما به هر حال اکنون باید همه دعا کنیم تا بازی خوب و منطقی در جام جهانی انجام دهند. با اتفاقات خوب می‌شود همه را دور هم جمع کرد و ان‌شاءالله همه حواشی ختم به خیر شود و در قالب یک تیم تلاش کنند تا به هدف‌مان برسیم.

نظر شما