شناسهٔ خبر: 55138525 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جزئیات جدیدی از فصل جدید «نون‌خ»

بازیگر سریال «نون‌خ» در برنامه زنده تلویزیونی از زمانِ فیلمبرداری و تعداد قسمت‌های فصل چهارم این مجموعه تلویزیونی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چندی پیش مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال «نون‌خ» عکسی از خودش به همراه سعید آقاخانی در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد. او در ادامه این عکس از آغاز پیش‌تولید سریال «نون‌خ4» خبر داد.  بنابر پیگیری‌هایی که خبرنگار تسنیم داشت برخی مذاکره‌ها با بازیگران محوری سریال انجام شد که از جمله این مذاکرات با حمیدرضا آذرنگ بود که در فصلِ قبلی حضور نداشت و قرار است دوباره در فصل چهارم با کاراکتر «خلیل» برگردد. 

علی صالحی در برنامه زنده تلویزیونی (شب فیروزه‌ای) در مواجهه با سؤالی درباره «نون‌خ» به 30 قسمته شدن سریال و شروعِ پخش آن در عید نوروز و ادامه پخشِ آن در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد. او همچنین در این برنامه از فیلمبرداری فصل چهارم «نون‌خ» از دو ماه آینده خبر داد. 

سریال , شبکه یک , صدا و سیما , مهدی فرجی تهیه‌کننده سریال چندی پیش در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم درباره حضور بازیگران جدید ابراز امیدواری کرده بود: امیدوارم بتوانیم در فصل جدید "نون ‌‎خ" چهره های جدیدی از هنرمندان طراز اول کشور را به سریال اضافه کنیم. ان‌شاءالله در خدمت‌ِ آقای آذرنگ و کاراکتر خلیل هم خواهیم بود.

تاکنون سه فصل از مجموعه «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی برای شبکه اول ساخته شده است. «نون خ 1» نوروز 98 از شبکه یک سیما روی آنتن رفت. سری دوم این مجموعه طنز نیز سال 1399 پخش شد و «نون خ 3» نوروز 1400 از شبکه اول روی آنتن رفت.

سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، سیروس میمنت، سید علی صالحی، هدیه بازوند، ندا قاسمی، کاظم نوربخش، پاشا جمالی، نسرین مرادی و ... از بازیگران این سریال تلویزیونی به شمار می‌روند.

انتهای پیام/

نظر شما